۱۳۸۹ فروردین ۹, دوشنبه

در پی تهدیدهای رژیم صهیونیستی

تاریخ:1389/01/08 ساعت:02:50:09 کد:16143

تصویر بزرگ
سرویس جهان اسلام: "حماد الرقب" سخنگوی جنبش حماس در خان یونس اعلام کرد که مقابله با یورش اخیر نیروهای اشغالگر به خان یونس پیام صریحی بود که مقاومت بیدار و آماده دفاع از فرزندان ملت و مقابله با هر گونه تجاوز به غزه است.

به گزارش فرهنگ نیوز به نقل از شبکه خبری "شام پرس "، الرقب تأکید کرد که اقدامی که گردان‌های القسام و گروه‌های مقاومت انجام دادند برای دفاع از سرزمین و ملت فلسطین بود و مقاومت هرگز در انجام وظایف خود تردید نخواهد کرد.

وی افزود: رژیم اشغالگر می‌داند که غزه جولانگاه آن نیست و اگر فکر یورش به غزه را داشته باشد با قتل و کشتار روبرو خواهد شد، ما به وظیفه جهادی خود عمل می‌کنیم و به آن افتخار می‌کنیم و نسبت به هر گونه ارتکاب حماقت از سوی دشمن اشغالگر هشدار می‌دهیم.

سخنگوی حماس در خان یونس در ادامه اظهار داشت: حماس و گردان‌های القسام این عملیات قهرمانه را به روح شهید "محمود المبحوح " تقدیم کردند و ما تأکید می‌کنیم که تنها مقاومت می‌تواند حقوق ملت فلسطین را بازگرداند.

گروه‌های مقاومت فلسطین دو روز پیش طی عملیاتی جلوی یورش نیروهای رژیم صهیونیستی به خان یونس را سد کرده و در جریان درگیری با آنها یک افسر ارشد و یک سرباز این رژیم به هلاکت رسیدند.

رژیم صهیونیستی در واکنش به این عملیات تهدید به حمله به غزه کرده است.