۱۳۸۹ بهمن ۱۵, جمعه

حماس: تشکیلات فتح یکی از فاسدترین رژیم های منطقه است

[ 04/02/2011 - 03:44 ب.ظ ]
غزه ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی "حماس" تاکید کرد: تشکیلات فتح در رام الله به خاطر تباهی گری و همدستی با رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین نگران قیام فلسطینیان ساکن کرانه باختری است.

دکتر "سامی ابوزهری" در گفت و گوی ویژه با مرکز اطلاع رسانی فلسطین خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تشکیلات فتح یکی از فاسد ترین رژیم های منطقه به شمار می رود و با دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین همدستی می کند، لذا نگران قیام فلسطینیان ساکن کرانه باختری علیه اش است.

وی تصریح کرد که افشاگری شبکه ماهواره ای "الجزیره" در مورد روند مذاکرات تشکیلات فتح با تل آویو بر وجود این تبانی مهر تائید می زند؛ مذاکراتی که حجم امتیازدهی ها و هماهنگی امنیتی میان طرفین را به تصویر می کشد که به مرز همکاری مشترک در زمینه ترور مبارزان رسید.

سخنگوی حماس گفت: این نگرانی دلایل نشست های فشرده مقامات امنیتی کرانه باختری و تصمیم آنان برای ممانعت از برگزاری تظاهرات مسالمت آمیز را تفسیر می کند.

ابوزهری یادآور شد:« ما یقین داریم این رژیم که اسناد منتشره در الجزیره آن را رسوا کرد در پرتو پایبندی ملت فلسطین به حقوق حقه خود و اصول آرمان ملی اش برچیده خواهد شد.»