۱۳۹۲ آبان ۱۰, جمعه

تضعیف آمریکا؛ نابودی اسراییل و انجمنهای اسراییلی 10:58 | 10\08\1392

تضعیف آمریکا؛ نابودی اسراییل و انجمنهای اسراییلی 10:58 | 10\08\1392
رییس اتحادیه ضد افترا: آمریکا در حال تغییر عمیق و خطرناک است که می تواند امنیت اسراییل و رفاه انجمن یهودیان در آمریکا را به خطر بیاندازد







بگزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) بنقل از روزنامه صهیونیستی هاآرتض، "آبه فوکسمن" رییس اتحادیه ضد افترا در سخنانی نادر در کنفرانس نیویورک درباره نگرانی و انتقاد از سران آمریکا و حل و فصل در عرصه جهانی گفت که جهان، ایالات متحده را ضعیف و در حال عقب نشینی می بیند که نمی شود روی آن حساب باز کرد.
بنوشته هاآرتض، ترس و نگرانی در صحبتهای فوکسمن موج می زد که می گفت آمریکا در حال یک تغییر عمیق و خطرناک است که می تواند امنیت اسراییل و رفاه انجمن یهودیان در آمریکا را به خطر بیاندازد. فوکسمن اشاره کرد که دوره قبلی انزواطلبی آمریکا پیش از جنگ جهانی دوم باعث بزرگترین فاجعه برای یهودیان و صهیونیستها شد. وی خاطرنشان کرد سه ستونی که به یهودیان آمریکا قدرت می دهد و به اسراییل و جامعه یهودیان این اجازه را داده تا محکم بایستند، اسراییل،جامعه یهودیان و رهبری جهانی آمریکا بعد از جنگ جهانی دوم است.
رییس انجمن ملی ضد افترا در این سخنرانی از شک نسبت به اعتماد به آمریکا صحبت کرد و گفت به نظر می رسد آمریکا از جلوگیری مواجهه با ایران ناامید شده است.