۱۳۹۰ مرداد ۲۵, سه‌شنبه

بیانیه اتحادیه بین المللی نوجوانان مخالف اشغالگری به مناسبت سالروز پایان جنگ 33 روزه


بیانیه اتحادیه بین المللی نوجوانان مخالف اشغالگری به مناسبت سالروز پایان جنگ 33 روزه
1390/05/24


اتحادیه بین المللی نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری در استانه پنجمین سالروز پایان جنگ 33 روزه رژیم صهیونیستی علیه لبنان با صدور بیانیه ای یاد و خاطره جانفشانی ها و ایثارگریهای رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان در این جنگ را گرامی داشت.

در متن این بیانیه که توسط روابط عمومی اتحادیه یاد شده صادر و نسخه ای از ان در اختیار خبرگزاری قدس (قدسنا) قرار گرفت آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یادبود شهدای مقاومت لبنان در جنگ نابرابر 33 روزه(ژوئیه 2006، حرب تموز)

این ایام یادآور جنایتی دیگر و اشغال و ددمنشی از سوی رژیم جعلی صهیونیستی بر ضد مردم مظلوم لبنان می باشد. سالها اشغال لبنان و اسارت فرزندان این کشور آزادیخواهان و جوانان لبنانی را به این مرحله رساند که با عملیات "وعد صادق" درسی فراموش نشدنی به همه اشغالگران بخصوص صهیونیست ها بدهند و در "پاسخ عادلانه " نیز دشمن زبون را به عقب نشینی وادار کنند.

جوانان مبارز لبنانی که سالها طعم تلخ اسارت ،کشتار، و اشغال وطنشان را از سوی اشغالگران چشیده بودند این بار در مقابل آزمونی سخت قرار گرفته بودند که یک طرف آن سرفرازی ، مبارزه و دفع متجاوز بود و در سوی دیگر آن ذلت ، تسلیم و باج دهی به متجاوزان . سید حسن نصرالله مرد بزرگ علمی ، معنوی و مردمی با گروهی از جوانان مبارز و معتقد لبنانی را ه اول که راه مردان بزرگ تاریخ است را انتخاب کردند و در طی 33 روز جنگ نابرابر در مقابل متجاوزین به خاک لبنان ، مقاومت کردند و با صبر تحمل و ازخود گذشتگی از حریم انسانیت دفاع کردند.

واینک درسالروز این جنگ نابرابرکه به پیروزی حزب الله منجرشد یکباردیگریادوخاطره شهدای جبهه مقاومت راگرامی می داریم .

درود خدا و ملائکه بر شهدای مقاومت در برابر اشغالگران

نابود باد زشتی ها و اشغالگران و نامردمی ها .

دبیرخانه

اتحادیه بین المللی نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری

تهران جولای 2011