۱۳۹۰ مرداد ۲۶, چهارشنبه

تداوم جنایات ارتش "اسرائیل" علیه ملت فلسطین

[ 17/08/2011 - 10:23 ق.ظ ]
قدس اشغالی ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

نیروهای مرزی صهیونیستی مستقر در میان شهرک ام طوبا و جبل ابوغنیم واقع در جنوب مسجد مبارک الاقصی عصر دیروز سه شنبه 16/8/2011 با یک دستگاه خودرو "امین طالب دبش" 30 ساله را زیر گرفتند که در پی این جنایت وی به شهادت رسید.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از شاهدان عینی، نیروهای مرزی "اسرائیل" به صورت عامدانه دبش از روستای صور باهر واقع در جنوب مسجد مبارک الاقصی را به هنگام عزیمت به محل کار خود زیر گرفتند که در پی این جنایت به بیمارستان "هداسا عین کارم" انتقال یافت و در میانه راه شربت شهادت را نوشید.

نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست همواره با خودروهای خود فلسطینیان را به هنگام عبور از مناطق فلسطینی زیر می گیرند، ولی مسئولان صهیونیستی هیچ واکنشی به این تجاوزات نشان نمی دهند.

از سوی دیگر، نیروهای ارتش عبری عصر دیروز یک شهروند فلسطینی را در شرق دیر البلح هدف گلوله قرار دادند که در پی این تجاوز وی به شهادت رسید و شمار شهدای دیروز به دو تن و شمار مجروحان به 4 تن افزایش یافت.

"ادهم ابوسلمیه" سخنگوی کمیته عالی امداد رسانی و فوریت های پزشکی در نوار غزه به خبرنگار مرکز اطلاع رسانی فلسطین تاکید کرد که اشغالگران صهیونیست به سوی یک شهروند فلسطینی در شرق دیر البلح آتش گشودند که در پی این جنایت وی از ناحیه بالایی بدن به شدت مجروح شد و به شهادت رسید.

گفتنی است که جنگنده های صهیونیستی از سحرگاه دیروز بخش های مختلف نوار غزه را آماج حملات موشکی خود قرار دادند که در پی آن یکی از مبارزان گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی "حماس" به شهادت رسید و 4 شهروند دیگر از جمله یک کودک 6 ساله هم زخمی شدند.