۱۳۹۰ تیر ۲۰, دوشنبه

حمله جنگنده های صهیونیستی به باریکه غزه

[ 10/07/2011 - 07:28 ق.ظ ]
غزه ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

جنگنده های صهیونیستی نیمه شب گذشته یک کارگاه آجرپزی در شرق شهر غزه را بمباران کردند، اما هنوز خبری از مجروحان این حادثه گزارش نشده است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، جنگنده های صهیونیستی دست کم یک فروند موشک به سمت کارگاه آجرپزی مذکور شلیک کردند که باعث وارد آمدن خسارت های زیادی به این کارگاه شد.

شاهدان عینی خاطر نشان کردند که در پی این حادثه خسارت های زیادی به تعدادی از منازل مجاور وارد آمد و شیشه های آنها شکسته شد، اما خبری از زخمی شدن شهروندان فلسطینی در این حمله مخابره نشده است.

این حادثه چند روز پس از آن اتفاق می افتد که دو تن از مبارزان فلسطینی در اثر بمباران توپخانه ارتش صهیونیستی علیه شرق روستای "المصدر" واقع در وسط باریکه غزه به شهادت رسیدند.

ارتش صهیونیستی پس از تجاوز شدید تقریبا دو ماه پیش خود و پس از توافق گروه های مقاومت فلسطین برای حفظ آرامش باریکه غزه، حجم حملات و تجاوزات خود به این منطقه را کاهش داده بود، اما چند روز پیش به یکباره وسط باریکه غزه را هدف آتش توپخانه خود قرار داد.

گفتنی است که در یک حادثه دیگری نیز که در بیت لاهیا واقع در شمال باریکه غزه روی داد، نظامیان صهیونیستی با تیراندازی به سمت شهروندان فلسطینی و محله های مسکونی فلسطینیان، یک جوان فلسطینی را زخمی کردند که برای مداوا به بیمارستان انتقال داده شد.