۱۳۹۰ تیر ۱۳, دوشنبه

جزییات حمله یونانی ها به ناوگان آزادی غزه 2


جزییات حمله یونانی ها به ناوگان آزادی غزه 2
1390/04/11


یک خلبان سابق نیروی هوایی رژیم صهیونیستی دولت یونان را متهم به تسلیم شدن در برابر فشارهای تل آویو کرد و گفت: دولت یونان به خواسته صهیونیستها برای جلوگیری از حرکت ناوگان آزادی 2 پاسخ داده است .به خبرگزاری قدس (قدسنا) ‌روزنامه عبری زبان یدیعوت احارنوت در مصاحبه با یونتان شبیرا خلبان سابق نیروی هوایی رژیم اشغالگر اسرائیلی یکی از فعالان در کشتی ناوگان آزادی 2 که سوار بر یکی از کشتی های آمریکایی شرکت کننده در ناوگان شده نوشت :ما می خواهیم بدانیم که دریا از آن یونان است یا بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی .

وی دراین مصاحبه مطبوعاتی گفته است نیروی هوایی یونان بعد از اینکه ما بندر آتن را به مقصد بندر غزه ترک کردیم در دریا به ما حمله کرد.

این خلبان سابق نیروی هوایی رژیم صهیونیستی مقامات دولت یونان را متهم کرد که عملا تسلیم فشارهای رژیم صهیونیستی شده اند .

وی افزود : ما می دانیم که هیات وزیران یونان تصمیم گرفته ما را از رفتن به سوی نوار غزه بازدارد اما ما به آنها می گوییم هیچ دلیل قانونی وجود ندارد تا ما یونانی ها را از حرکت در دریا باز دارد و ما در کشتی خویش حامل هزاران پیام برای ساکنان نوار غزه هستیم.

اشاره می شود رژیم صهیونیستی رسما اعلام کرده است که درصورت نزدیک شدن این ناوگان به سواحل نوار غزه به آن حمله خواهد کرد همانطور که سال گذشته به ناوگان آزادی 1 ترکیه حمله کرد و 8 فعال را به خاک و خون کشید.