۱۳۹۰ فروردین ۲, سه‌شنبه

13 زن و کودک فلسطینی زیر آوار تازه ترین تجاوزات اسراییل ؛گردانهای قسام: اسراییل بهای سنگینی خواهد پرداخت


13 زن و کودک فلسطینی زیر آوار تازه ترین تجاوزات اسراییل
1390/01/02


هجده فلسطینی از جمله هفت کودک و شش زن در پی سلسله تجاوزات هوایی جنگنده های رژیم صهیونیستی به مناطق مختلفی در نوار غزه زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری قدس(قدسنا) به نقل از " شام پرس " منابع امنیتی و پزشکی فلسطینی با اعلام این خبر گفتند: جنگنده های اسرائیلی به یک مرکز امنیتی وابسته به جنبش مقاومت اسلامی فلسطین ( حماس) در شمال نوار غزه و در موردی دیگر به یک مرکز آموزشی وابسته به جنبش " الاحرار " که یک گردان فلسطینی کوچک در غرب این منطقه است، حمله کردند.

ادهم ابوسلمیه سخنگوی مرکز امداد و اورژانس فلسطین در نوار غزه اعلام کرد هجده شهروند فلسطینی از جمله هفت کودک و دو زن در حملات هوایی مختلف صهیونیست ها به نوار غزه زخمی شدند.

منابع امنیتی همچنین اعلام کردند در یکی از این حملات هوایی یک مرکز آموزشی وابسته به گردان های قسام در شرق نوار غزه هدف قرار گرفت و هواپیماهای اسرائیلی یک کارگاه تولید مصالح ساختمانی و یک کارگاه آهنگری را در همین منطقه هدف قرار دادند. جنگنده های اسرائیلی همچنین یک انبار وابسته به شهرداری خان‌یونس در جنوب نوار غزه را هدف قرار دادند و در حمله ای دیگر به گروهی از فعالان فلسطینی نزدیک منطقه خزاعه در غرب این شهر ( خان‌یونس ) یورش بردند ولی تلفاتی جانی در پی نداشت. در سومین حمله هوایی، جنگنده های اسرائیلی به همین منطقه یک سرزمین بایر را هدف قرار دادند که در آن نیز به کسی آسیبی نرسید. ارتش اسرائیل از سخن گفتن درباره این حملات هوایی طفره رفت

، این حملات هوایی بعد از آن صورت گرفت که گردان های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس شامگاه دوشنبه پایبندی خود را به آتش بس در نوار غزه به شرط توقف تجاوز اسرائیلی ها به این منطقه اعلام کرد.



گردانهای قسام: اسراییل بهای
سنگینی خواهد پرداخت
1390/01/02


در پی تجاوزات جدید رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه، گردانهای القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) این رژیم را تهدید به مقابله به مثل سنگین کرد.

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) ابوعبیده سخنگوی گردانهای القسام دربیانیه ای مطبوعاتی، اسراییل را تهدید کرد چنانچه به این تجاوزات ادامه دهد بابت این گستاخی ها باید بهای سنگینی پرداخت نماید.

وی تصریح کرد: حملات موشکی اخیر به شهرکهای مجاور نوار غزه در پاسخ به تجاوزات دور روز اخیر صهیونیستها به نوار غزه بوده است.

سخنگوی القسام افزود: در صورت پایبندی رژیم صهیونیستی به آتش بس و توقف تجاوزات،حماس نیز به آتش بس پایبند خواهد بود ولی در غیر این صورت حماس گزینه های منحصر به فردی را برای این تجاوزات در نظر خواهد گرفت.



اصابت خمپاره های فلسطینی به اهداف صهیونیستی+عکس
1390/01/02


در پی حملات مکرر دو روز گذشته رژیم صهیونیستی به نوار غزه ، رزمندگان فلسطینی نیز در پاسخ با شلیک دهها قبضه خمپاره اهداف صهیونیستی رادر مجاورت نوار غزه مورد حمله قرار دادند. به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) تصاویر زیر گوشه هایی از خساراتی است که در پی اصابت خمپاره های فلسطینی بر اماکن صهیونیستی وارد آمده است. این تصاویر را رسانه های اسراییلی منتشر کرده اند.


قصف هاون


قصف هاون


قصف هاون


قصف هاون


قصف هاون