۱۳۸۹ اردیبهشت ۳۱, جمعه

[ 19/05/2010 - 01:36 ب.ظ ]
قدس اشغالی ـ مركز اطلاع رسانی فلسطین

إویگدور لیبرمن وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی مدعی شد كه «صلح جز با اخراج فلسطینیان از شهرهای قدس اشغالی و اكثریت شهرهای كرانه باختری محقق نخواهد شد و این مساله زمینه را برای برپایی كشور بزرگ "اسرائیل" موعود آماده می كند.»

به گزارش مركز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابع قدس اشغالی، لیبرمن دیروز سه شنبه (18/5/2010) و به دنبال تجاوزات گسترده گروه های صهیونیستی به فلسطینیان و املاك آنها در شهر قدس و اكثر مناطق كرانه باختری كه با حمایت نظامیان ارتش صهیونیستی صورت می گیرد، این اظهارات را بیان كرد.

در همین راستا جمعیت حقوق بشر فلسطینی "راصد" اعلام كرد كه مراجع صهیونیستی گلوله های جنگی و سلاح های پیشرفته ای را در میان شهرك نشینان صهیونیست توزیع كرده است و علاوه بر این، پوسترهای تبلیغاتی نصب شده در خیابان ها صهیونیست ها را به قتل شهروندان فلسطینی و عدم رحم و شفقت نسبت به آنها تشویق می كند.

جمعیت راصد توانسته است با همكاری طرف های شریك خود در مركز اطلاع رسانی عربی در كرانه باختری بیش از 412 مورد تجاوز گروه های تندرو و نژاد پرست صهیونیستی از آغاز سال 2010 تاكنون را ثبت كند. در اكثر این موارد كارگران و شهروندان فلسطینی آماج حملات صهیونیست های افراطی قرار گرفته اند و حتی خودروها و مغازه ها و مزارع فلسطینیان نیز از این حملات در امان نمانده است.

جمعیت حقوق بشر راصد با هشدار نسبت به این تجاوزات و جنایت های سازمان یافته صهیونیست ها و حمایت نظامیان ارتش صهیونیستی از آنها، از دولت های عربی خواست كه از طریق نمایندگان خود در سازمان ملل متحد تحركی فوری را برای اتخاذ یك استراتژی بین المللی به منظور مقابله با جنایت های رژیم اشغالگر قدس اتخاذ نمایند.

این جمعیت همچنین از جامعه بین المللی خواست كه به حمایت ها خود از دولت عبری و موسسات آن پایان دهد تا همگان به این مساله پی ببرند كه این رژیم قانون شكن صهیونیستی با تجاوزات مكرر ارتش و شهرك نشینان خود خطری جدی برای مشروعیت بین المللی حقوق بشر و سازمان ملل متحد و نیز صلح جهانی به شمار می رود و با سیاست های روزمره خود در زمینه پاكسازی نژادی علیه شهروندان فلسطین ضربات سنگینی به صلح و امنیت جهانی وارد می كند و متاسفانه دولت آمریكا نیز به شدت از آن حمایت می كند.