۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۸, سه‌شنبه

سرپرست بنیاد فلسطین پاکستان گفت :99 درصد پاکستانی ها به نکبت بودن اسرائیل رای دادند

تاریخ:1389/02/28 ساعت:10:52:39 کد:17195



تصویر بزرگ
سرپرست بنیاد فلسطین پاکستان گفت که 99 درصد مسلمانان پاکستان در رفراندومی به روز نکبت رای داده و اسرائیل را خطر بزرگی برای انسانیت دانستند.


"مظفر هاشمی " یکی از اعضای شورای سرپرستی بنیاد فلسطین پاکستان در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهر کراچی خبر داد که در رفراندوم بنیاد فلسطین پاکستان 99 درصد مردم این کشور علیه رژیم صهیونیستی رأی دادند.

وی افزود که امسال به مناسبت روز نکبت اعضای نمایندگان احزاب دانشجویی این کشور تصمیم گرفتند که رفراندوم علیه اسرائیل برگزار کنند و امروز پس از رای گیری 12 روزه در نتیجه 99 درصد مسلمانان پاکستان به حمایت این شعار رای دادند که "اسرائیل یک خطر بزرگی برای انسانیت جهانی است " و تنها 2 دهم درصد مخالف بودند و 3 دهم درصد نیز پاسخ نمی‌دانم را انتخاب کردند.

هاشمی تصریح کرد: بنا به تصمیم نمایندگان احزاب دانشجویی این کشور در نشست بنیاد فلسطین به مناسبت روز نکبت رفراندوم و تظاهرات ضد اسرائیلی در سراسر پاکستان برگزار ‌شد.

عضو شورای سرپرستی بنیاد فلسطین پاکستان گفت: بنیاد فلسطین پاکستان در مرحله اول از مردم خواست که به صورت اینترنتی در وب سایت بنیاد به آدرس « www.plfpakistan.com » نظر خود را اعلام کنند و در مرحله دوم پس از نماز جمعه نمازگزاران رأی خود را به صندوق بنیاد فلسطین ریختند.

هاشمی خاطرنشان کرد: قلب مسلمانان پاکستان برای آزادی قبله اول می‌تپد و آماده هستند که جان خود را برای آزادی فلسطین فدا کنند.