۱۳۸۹ خرداد ۹, یکشنبه



پیام ناوگان آزادی: صبح شب محاصره نزدیك است
[ 29/05/2010 - 07:38 ب.ظ ]
دمشق ـ مركز اطلاع رسانی فلسطین

عزت الرشق عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی "حماس" جامعه بین المللی و موسسات ذیربط را به حمایت از ناوگان دریایی آزادی غزه و ممانعت از حمله رژیم صهیونیستی به آن فراخواند.

به گزارش مركز اطلاع رسانی فلسطین، الرشق امروز شنبه (29/5/2010) از رسانه های عربی و بین المللی خواست كه تصویر واقعی و زنده روند حركت ناوگان آزادی به سوی باریكه غزه را برای جهانیان پخش كنند تا بدین ترتیب توانسته باشند به نشر پیام حامیان خارجی صلح و "طرفداران عدالت و آزادی" كه در میان آنها تعدادی از شخصیت های پارلمانی كشورهای دوست مانند تركیه و یونان و غیره نیز دیده می شوند، كمك كنند.

وی افزود موفقیت ناوگان آزادی در ادامه راه خود به سوی باریكه غزه از طریق راه دریایی پیام روشنی دارد و می خواهد به جهانیان اعلام كند كه شب اشغالگری و محاصره زیاد به طول نخواهد انجامید و جنبش بین المللی همبستگی كه آزاد اندیشان جهان در حمایت از ملت فلسطین و آرمان آنها آنرا به راه انداخته اند، در نهایت به نتیجه خواهد رسید.

الرشق در پایان از افكار عمومی جهان عرب و كشورهای اسلامی و نیز موسسات مدنی و اجتماعی خواست كه دست به فعالیت های گسترده ای در اعلام همبستگی با ملت فلسطین و اعتراض به تداوم محاصره غزه و سلطه جویی های دولت عبری راه بیاندازند. وی همچنین به حامیان خارجی صلح كه در متن كشتی های ناوگان آزادی به سوی نوار غزه سفر می كنند سلام و درود فرستاد و از اعلام همبستگی آنها با ملت فلسطین حمایت و قدردانی كرد.