۱۳۸۹ اردیبهشت ۳۰, پنجشنبه

حزب الله لبنان 200 نظامی صهیونیستی را به خدمت گرفت
1389/02/29

بخش فناوری و اطلاعات حزب الله لبنان موفق شد ده ها نظامی عضو یگان های ویژه رژیم صهیونیستی را در جهت منافع خود به کار گیرد.
به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) به نقل از هفته نامه آلمانی " اشپیگل " ، حزب الله با گستردن دامی از طریق " فیس بوک " توانست اطلاعاتی دقیقی را از حدود دویست نظامی فعال در بخش های کاربردی رژیم صهیونیستی درباره پایگاه های بسیار مخفی این رژیم کسب کند."

در صورت بروز جنگ روزانه 15تن موشک به سوی رژیم صهیونیستی شلیک خواهد شد
1389/02/29

روزنامه کویتی " الرای " به نقل از منابع آگاه نوشت : حزب الله لبنان در صورت بروز جنگی جدید در خاورمیانه روزانه 15تن موشک به سوی اهدافی در فلسطین اشغالی شلیک خواهد کرد.
به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) به نقل از روزنامه کویتی " الرای " ، حزب الله در جنگ سی و سه روزه سال 2006 حدود 4000 موشک و راکت (" کاتیوشا " ، " فجر " ) به سوی رژیم صهیونیستی شلیک کرد که این مقدار با حدود 50 تن مواد منفجره مساوی است.
این منابع همچنین افزودند " در صورتی که فرض کنیم حزب الله نیز موشک هایی از نوع مو شک های ایران یا بخشی از آن را در اختیار داشته باشد این بدان معناست که موشک های " زلزال " که قابلیت حمل یک تن مواد منفجره را دارد و موشک های " فاتح – 110 " و " ام-600 که قابلیت حمل نیم تن ( پانصد کیلو ) مواد منفجره را دارد در جنگ احتمالی آینده استفاده خو اهد شد و در این صورت سهم ارتش صهیونیستی و ساکنان فلسطین اشغالی از این موشک ها در مقیاسی بسیار بالاتر خواهد بود و اسرائیلی ها روزانه هدف حدود پانزده تن مواد منفجره قرار خواهند گرفت.
منابع کویتی همچنین در گزارشی نوشتند ، حزب الله توان شلیک روزانه 600 موشک به اسرائیل را دارد.



دیوار حائل باعث انزوای 154 هزار فلسطینی ساکن قدس خواهد شد
1389/02/29

رئیس شورای اوقاف اسلامی در قدس اشغالی گفت که تکمیل دیوارحائل در کرانه باختری رود اردن به انزوا و محاصره 154 هزار فلسطینی ساکن قدس خواهد انجامید.
به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) به نقل از منابع خبری عربی ، شیخ عبدالعظیم سلهب افزود : تکمیل عملیات ساخت این دیوار همچنین باعث کندی روند آموش در میان فلسطینیان ساکن کرانه می شود. سلهب همچنین درباره اقدامات روبه رشد صهیونیست ها برای تغییر آثار و ماهیت اسلامی بیت المقدس هشدار داد.وی تاکید کرد: صهیونیست ها در پی یهودی سازی کامل بیت المقدس و تخریب تاریخ و میراث عربی اسلامی آن هستند و همه چیز در بیت المقدس هدف یهودی سازی قرار گرفته است.