۱۳۹۲ شهریور ۱۹, سه‌شنبه

82 نماینده پارلمانی اردن خواستار بازدید نمایندگان عرب از قدس اشغالی شدند


82 نماینده پارلمانی اردن خواستار بازدید نمایندگان عرب از قدس اشغالی شدند
[ 10/09/2013 - 11:49 ق.ظ ]
امان ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

82 نماینده اردنی از مجموع 152 نماینده پارلمانی این کشور شامگاه دیروز دوشنبه 9/9/2013 از پارلمان های کشورهای اسلامی و عربی دعوت کردند شرایط را برای دیدارهای دوره ای نمایندگان پارلمانی خود از سرزمین های اشغالی به ویژه شهر قدس و اطلاع از رنج و محنت های ملت فلسطین فراهم کنند.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، نمایندگان پارلمانی اردن در یادداشتی از سعد هایل سرور، رئیس پارلمان این کشور دعوت کرده اند با ارسال نامه ای به پارلمان های اسلامی و عربی و دیگر کشورهای دوست و همپیمان، از آن ها بخواهد دیدارهایی دوره ای را برای نمایندگان خود از سرزمین های اشغالی به ویژه قدس شریف ترتیب داده تا از رنج و محنت های ملت فلسطین مطلع شده و در جریان جنایت های دشمن صهیونیستی علیه مسجد مبارک الاقصی و دیگر مقدسات اسلامی فلسطین قرار گیرند.
نمایندگان اردنی تشریح کردند که این درخواست در حالی صورت می گیرد که اخیرا فتوای از سوی برخی علما صادر شده مبنی بر تحریم بازدید از قدس اشغالی برای غیر فلسطینیان. این نمایندگان خواستار لغو چنین فتاوایی شدند، زیرا به باور آن ها چنین مسائلی موجب عزل و انزوای هر چه بیشتر ملت فلسطین شده و آن ها را در فشار و تنگناهای بیشتری قرار می دهد.