۱۳۹۲ شهریور ۱۶, شنبه

مخالفت مجلس انقلابی فتح با برگزاری انتخابات

صفحه اصلی خبر خبر شماره :37742
مخالفت مجلس انقلابی فتح با برگزاری انتخابات 12:07 | 15\06\1392
برگزاری انتخابات بدون مشارکت غزه وتنهادرکرانه باختری باعث افزایش شکاف واختلافات در جامعه فلسطین میشود.






مجلس انقلابی فتح با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و مجلس قانونگذاری از سوی ابومازن تنها در کرانه باختری مخالفت کرد.
به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) به نقل از قدس نت، "فتحی صبری صیدم" معاون دبیر مجلس انقلابی فتح تاکید کرد بدون مشارکت غزه در انتخابات ریاست جمهوری و مجلس قانونگذاری هیچگونه انتخاباتی در فلسطین و تنها در کرانه باختری صورت نخواهد گرفت.
گروهی از رهبران فتح از جمله ابومازن رئیس تشکیلات خودگردان پیش از این اعلام کرده بودند در صورتیکه حماس اجازه مشارکت غزه در انتخابات ریاست جمهوری و مجلس قانونگذاری آینده را ندهد، تشکیلات خودگردان ضمن اعلام منطقه غزه به عنوان منطقه سرکش و متمرد،دستور برگزاری انتخابات را تنها در کرانه باختری صادر خواهد کرد.
صیدم درادامه گفتگو با روزنامه القدس العربی خاطر نشان کرد:برگزاری انتخابات بدون مشارکت غزه باعث افزایش شکاف واختلافات در جامعه فلسطین میشود.ازاینرومجلس انقلابی فتح با برگزاری هرگونه انتخابات بدون حضورغزه بشدت مخالف است. وی همچنین بر تحقق آشتی ملی در فلسطین بین فتح و حماس تاکید و خواستار پایان یافتن اختلافات این دو جنبش شد.
این عضو مجلس انقلابی فتح در ادامه تصریح کرد:این مجلس در آخرین جلسه خود در روز دوشنبه گذشته با هرگونه حمله نظامی غرب و آمریکا علیه سوریه هم مخالفت کرده است.