۱۳۹۲ مهر ۷, یکشنبه

رسیدگی به پرونده لیبرمن

رسیدگی به پرونده لیبرمن 10:09 | 07\07\1392
ازدادگاه عالی رژیم صهیونیستی خواسته شده است تا به دادستانی کل دستور داده شود تا در تصمیم خود تجدید نظر کند و لیبرمن را محاکمه کند.






دادگاه عالی رژیم صهیونیستی امروز بدادخواستی از دادستانی کل مسئول رسیدگی به اتهام وزیرخارجه سابق این رژیم به اتهام فساد و رشوه را بررسی می کند.
بگزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) بنقل از سایت عاروتض شوا دادگاه عالی رژیم صهیونیستی امروز(یکشنبه) تشکیل جلسه می دهد و به شکایت جنبش "اومیتز" و"روزنتال"عضو پارلمان ازحزب کارعلیه تصمیم "یهودا وینتستون" دادستانی کل برای بستن پرونده رسیدگی به آویگدور لیبرمن وزیر خارجه سابق رژیم صهیونیستی به اتهام فساد و دریافت رشوه رسیدگی می کند.
در این دادخواست از دادگاه عالی رژیم صهیونیستی خواسته شده است تا به دادستانی کل دستور داده شود تا در تصمیم خود تجدید نظر کند و لیبرمن را به اتهام کلاهبرداری، نقض اعتماد عمومی، اختلاس و تهدید شاهد محاکمه کند.آنها همچنین از وینستون خواستند تا پرونده لیبرمن را دوباره به جریان بیاندازد و تحقیقات دراین زمینه را تکمیل کند.
لیبرمن معاون نخست وزیرووزیر امور خارجه سابق رژیم صهیونیستی که از مدتها قبل متهم به اختلاص، سوء استفاده از مقام و پولشوئی بود چندین بار از سوی واحد کلاهبرداری یگان پلیس رژیم صهیونیستی درخصوص پرونده کلاهبرداری و اتهام سوء استفاده از مقام در انتصاب "زیو بن آریه"سفیر سابق این رژیم در بلاروس مورد بازجویی قرار گرفت و دسامبر گذشته (2012) اعلام کرد که از هر دو مقام کناره گیری کرده است.