۱۳۹۲ شهریور ۱۶, شنبه

فتح درپی سلطه برغزه است



صفحه اصلی خبر خبر شماره :37750
فتح درپی سلطه برغزه است 9:29 | 16\06\1392
بعید است عزام الاحمد سوار بر تانک مصری به غزه بازگردد و اگراقدام احمقانه ای صورت گیردبا کمک ارتش رژیم صهیونیستی انجام خواهدشدو نه ارتش مصر آنها بدنبال برهم زدن آرامش غزه هستند.






جنبش فتح برای بازگشت به غزه از ارتش رژیم صهیونیستی کمک میگیرد.
به گزارش خبرگزاری قدس ( قدسنا ) به نقل از معا یک کارشناس سیاسی براین باوراست که اظهارات اخیر عزام الاحمد مبنی بر آمادگی جنبش فتح برای بازگشت به غزه باکمک ارتش مصر درچارچوب طرح خلع سلاح مقاومت در نوار غزه برای نابودی گروه های اسلامی درمنطقه با کمکهای خارجی است.
مصطفی صواف کارشناس مسایل سیاسی فلسطین درباره اظهارات اخیر عزام الاحمد گفت: سخنان این مقام ارشد فتح درواقع بیانگر دیدگاه اعضای جنبش فتح و تشکیلات خودگردان فلسطین دررام الله است.ا
ین تحلیلگر مسائل سیاسی در عین حال گفت:اما این اظهارات نشانگر آن نیست که تشکیلات خودگردان فلسطین تمامی هم وغم خودرا مصروف بازگشت به نوارغزه میکند. صواف افزود:همکاری بی سابقه ای در میان یک سری ازدستگاههای امنیتی منطقه وجود دارد که جلوی موفقیت جریانهای اسلامگرا را بگیرند چراکه در صورتیکه تنها یکی از گروههای مقاومت اسلامی از بوته آزمایش سربلند بیرون آید الگویی برای سایرگروههای اسلامگرا خواهدشد.که این مسئله آنانرا تهدید میکند.
این کارشناس فلسطینی تاکید کرد:بعید است عزام الاحمد سوار بر تانک مصری به غزه بازگردد و اگراقدام احمقانه ای صورت گیردبا کمک ارتش رژیم صهیونیستی انجام خواهدشدو نه ارتش مصر.
به گفته وی چنین اظهاراتی با هدف ایجاد هرج و مرج و ناارامی در غزه و برهم زدن امنیت و آرامش این منطقه بیان میشود. حماس تشکیلات خودگردان فلسطین و فتح را به دادن اطلاعات نادرست از غزه به طرف مصری و افزایش جنگ روانی و تبلیغاتی علیه غزه متهم کرده است.