۱۳۹۲ شهریور ۱۹, سه‌شنبه

گشتی صهیونیستی نوجوانی فلسطینی را در رام الله زیر گرفت

[ 10/09/2013 - 08:05 ق.ظ ] 

 گشتی صهیونیستی نوجوانی فلسطینی را در رام الله زیر گرفت
رام الله ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین


یک گشتی رژیم صهیونیستی شامگاه دیروز دوشنبه 9/9/2013 یک نوجوان 19 ساله فلسطینی را در شهرک بیت عور در مجاورت غرب رام الله زیر گرفت و او را در حالی که خونریزی می کرد، بعه حال خودش رها کرده و از این مکان متواری شد. وضعیت این نوجوان فلسطینی متوسط گزارش شده است.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از شاهدان عینی، یک گشتی رژیم صهیونیستی شامگاه دیروز دوشنبه 9/9/2013 نوجوانی فلسطینی به اسم انس فضل محمد بدران 19 ساله را به طور عمد زیر گرفت و بلافاصله متواری شده و این منطقه را ترک کرد که امام مسجد شهرک عملیه شاهد این ماجرا بوده است و این نوجوان را جهت مداوا به مرکز پزشکی واقع در این شهرک انتقال داده است.
این در حالی است که نظامیان رژیم صهیونیستی بار دیگر به این منطقه آمده و قصد ورود به مرکز پزشکی شهرک عملیه را داشتند که با تجمع ده ها جوان فلسطینی در مقابل این مرکز رو به رو شدند که برای اطلاع از وضعیت سلامت این نوجوان فلسطینی به این مرکز آمده بودند. به دنبال آن نظامیان رژیم صهیونیستی بدون هیچگونه اخطاری اقدام به شلیک گاز اشک آور و بمب های صوتی به سمت جوانان حاضر در این مکان کردند و جوانان فلسطینی نیز با پرتاب سنگ به مقابله با آن ها پرداختند و صهیونیست ها را وادار به ترک این منطقه کردند.
جوانان فلسطینی موفق شدند این نوجوان فلسطینی را به منظور مداوا به بیمارستان منتقل کنند.