۱۳۹۲ شهریور ۱۶, شنبه

چالشهاامنیتی رژیم صهیونیستی

چالشهاامنیتی رژیم صهیونیستی 12:39 | 15\06\1392
گروههای مقاومت روشهای خودرا بهبودوازجنگ افزارهای پیشرفته برای مقابله با اسرائیل استفاده میکنند.






روزنامه صهیونیستی معاریو با انتشار گزارشی در خصوص مسائل امنیتی سال گذشته رژیم صهیونیستی به مناسبت پایان سال تقویمی یهودیان از چالش های امنیتی فراروی این رژیم ابراز نگرانی کرد.
به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا)این روزنامه در گزارشی با طرح این ادعا که رژیم اسرائیل در سال گذشته تقریبا سال امنی را پشت سرگذاشت تاکید کرده است:چالش های امنیتی مهم و نگران کننده برای مقامات صهیونیستی،همچنان پابرجاست و این چالشها با تحولات سریع منطقه گره خورده است.
بر اساس این گزراش ارتش مصر همچنان یکی از نگرانیهای رژیم صهیونیستی بوده چراکه این ارتش تنها ارتش کشورهای همسایه اسرائیل است که می تواند در میدان جنگ با ارتش رژیم غاصب صهیونیستی رویاروئی کند.
معارویو همچنین سیاستهای جمهوری اسلامی ایران،سوریه وحزب الله را از جمله تهدیدات پیش رو رژیم اشغالگر صهیونیستی عنوان کرده است. در ادامه گزارش این روزنامه آمده است که احتمال بروز جنگ بین ارتشهای کشورهای عربی همسایه رژیم صهیونیستی علیه تل الربیع (تلاویو) در سالهای گذشته کاهش یافته اما از سوی دیگر توان گروه هائی که معاریو آنها را تروریست خوانده به شدت افزایش یافته است.
به نوشته این روزنامه صهیونیستی گروههای مقاومت روشهای مبارزاتی و رزمی خود را روز به روز بهبود و جنگ افزارهای پیشرفته ای برای مقابله با اسرائیل بدست میاوردند. معاریو درادامه نوشته است:سازمانهای امنیتی رژیم صهیونیستی باید خود را برای مقابله با این تهدیدات نوظهور آماده کنند تا نظامیان اسرائیلی آمادگیهای لازم رابرای مقابله با این تهدیدها بدست آورند.
این روزنامه تاکید کرده است:سوریه که تا چند سال پیش مهمترین دشمن رژیم صهیونیستی در بین همسایگان این رژیم به شمار می رفت اکنون دچارجنگی فرسایشی شده و بشار اسد بجای جنگ با اسرائیل گرفتار جنگ با جنگجویانی که از خارج وارداین کشورشده اند گردیده است.
این روزنامه همچنین از فشارهای داخلی تعدادی از گروه های لبنانی همسو با سیاستهای غرب و آمریکا علیه حزب الله ابراز خوشحالی کرده است.