۱۳۸۸ اسفند ۲۴, دوشنبه

تاریخ:1388/12/24 ساعت:02:29:40 کد:16045



بسیاری از تاریخ نگاران عقیده دارند که تمامی سازمانهای یهودی و صهیونیستی که در عملیات یورش به مسجدالاقصی مشارکت می کنند به لحاظ فکری ریشه در اساطیر تلمودی و ادعاهای صهیونیستی دارند. در زیر به معذفی 12سازمان اصلی خواهان تخریب مسجد شریف الاقصی می پردازیم.



12 سازمان اصلی صهیونیستی در سرزمین های اشغالی فلسطین حضور دارند که در واقع محور و هدایت کننده حرکت های افراطی جامعه صهیونیستی علیه اماکن مقدس اسلامی و مسیحی شهر قدس به شمار می روند. این سازمانهای افراطی دوازده گانه صهیونیستی عبارتند از :

1-جماعت احیای هیکل
جماعتی یهودی بسیار افراطی است که سعی می کند با جذب سایر سازمانهای هوادار تخریب مسجد الاقصی به یک سازمان بزرگ و واحد تبدیل شود. ریاست این سازمان افراطی را خاخام هلیل وایز برعهده دارد.

2-جماعت نگهبانان هیکل
این جمعیت متشکل از چهار سازمان افراطی است .

تاریخ:1388/12/24 ساعت:03:28:32 کد:16052



تصویر بزرگ
سرویس جهان اسلام: مسئول پرونده قدس در جنبش فتح ، خشم دروغین و انتقاد تصنعی آمریکا از رژیم صهیونیستی به بهانه تصمیم این رژیم برای ساخت واحدهای مسکونی جدید و گسترش شهرک سازی را " بازی سیاسی " برای انحراف افکار عمومی از توطئه های مشترک واشنگتن و تل آویو در منطقه دانست.


"حاتم عبد القادر" روز دوشنبه در گفت وگو با شبکه خبری "العالم" ، تصریح کرد: آمریکا و رژیم اسراییل در صدد منحرف کردن نگاه ها از طرح ها و توطئه های مشترک خود علیه ایران ، سوریه و حزب الله لبنان هستند.

وی به تصمیم اخیر رژیم صهیونیستی برای ساخت 50 هزار واحد مسکونی برای شهرک نشین های صهیونیست در فلسطین اشغالی اشاره کرد و گفت: آمریکا نقطه نظر سیاسی درستی در برخورد با این سیاست رژیم اسراییل ندارد و این رژیم نیز تمایل ندارد که در مسیر صحیح گام بردارد.

عبدالقادر، نتیجه اقدامات همسوی آمریکا و رژیم صهیونیستی را اتلاف وقت برای فلسطینی ها و توطئه چینی برای خصومت ورزی آشکار علیه ایران ، سوریه و حزب الله لبنان دانست.