۱۳۸۸ اسفند ۱۷, دوشنبه

تعداد واقعی کشته های صهیونیستی در جنگ 22 روزه
1388/12/17


یک نظامی صهیونیست که در جنگ سرب گداخته علیه نوار غزه شرکت کرده بود، اعلام کرد : شمار نظامیان به هلاکت رسیده صهیونیستی دراین جنگ بسیار بیشتر از 10 نفری است که رسانه های این رژیم آنرا اعلام کرده اند.

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) روزنامه هاارتص در گزارشی از این جنگ اعتراف کرد که بر اساس اطلاعاتی جمع آوری شده دراین رابطه که همچنان طبقه بندی شده محسوب می گردد، شمار نظامیان صهیونیست به هلاکت رسیده در این جنگ بسیار بیشتر از رقم اعلام شده است.

به نقل از شبکه ندای قدس، آمیرا هاس روزنامه نگار معروف این روزنامه در این نوشتار که تحت عنوان " ناگفته های جنگ علیه غزه" منتشر شده آورده است : تعدادی از متخصصان آمریکایی شماری از پرسش ها را با تعدادی از نظامیانی که در این جنگ حضور داشتند، مطرح کردند وپاسخ آنها به گزارشی تبدیل شد که همچنان جزو اسناد محرمانه محسوب گردیده وقابل انتشار نیست.

اما در عین حال، به نقل از یکی از نظامیان شرکت کننده دراین جنگ خبر داد : زمانی که ارتش تصمیم به انجام این جنگ گرفت، اطلاعات بسیار دقیقی را در رابطه با نوار غزه در اختیار آنها قرار داد.

به گفته این نظامی ، ما در زمان جنگ حتی از تعداد ساکنان هر یک از منازل هم مطلع بودیم وحتی می توانم به جرات بگویم که رنگ چشم هریک از آعضای خانواده را هم می دانستیم.

وی در ادامه تاکید کرد شمار تلفات ما بسیار بیشتر از رقم 10 نفری است، که اعلام شده است ، هاارتص اشاره ای به رقم صحیح نکرد اما بر اساس اطلاعاتی که گروه های مقاومت اعلام کرده اند، صهیونیستها بیش از 80 کشته در این جنگ دادند.