۱۳۸۸ اسفند ۲۴, دوشنبه

حماس

حماس:
یکشنبه 23 اسفند 1388 ساعت 21:15

کمیته مبارزه با محاصره نوار غزه وابسته به حماس در بیانیه‌ای از رژیم صهیونیستی خواست تا در محاصره نوار غزه بازنگری و به شکست خود در این محاصره و در شکستن اراده ملت فلسطین اعتراف کند.

به گزارش خبرگزاری آلمان، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در بیانیه‌ای از رژیم صهیونیستی خواست تا به ناکامی خود در به زانو درآوردن مردم فلسطین بویژه مردم غزه اعتراف کند.
حماس در این بیانیه اعلام کرد که "با نزدیک شدن به سال چهارم محاصره نوار غزه بهتر است که اسرائیل در سیاست خود در محاصره نوار غزه تجدیدنظر کند".
کمیته مبارزه با محاصره غزه وابسته به حماس در این بیانیه آورده است که "با گذشت چهار سال از محاصره ظالمانه غزه، اشغالگران اسرائیلی در به زانو درآوردن ملت فلسطین و مجبور کردن آن به بالا بردن پرچم سفید، شکست خوردند".
این کمیته افزود: محاصره در تحقق اهداف سیاسی خود از طریق گرسنه نگاه داشتن ملت فلسطین و شکستن اراده آن و محروم کردن آن از رقم زدن سرنوشتش شکست خورد.
در این بیانیه آمده است که، "اشغالگران، وحشی‌ترین شیوه‌های آزار دادن ملت فلسطین را برای شکستن اراده آن به کار بردند ولی شکستی مفتضحانه خوردند".
کمیته مزبور تصریح کرد: دیگر وقت آن رسیده است که مقامات اشغالگر در حساب و کتاب خود بازنگری و به شکست خود در محاصره غزه اذعان کنند و به خواسته‌های بین‌المللی و نهادهای حامی حقوق بشر برای شکستن محاصره غزه پاسخ بدهند.
نوار غزه هم‌اکنون حدود سه‌سال و 9ماه است که در محاصره نیروهای رژیم صهیونیستی به سر می‌برد
.