۱۳۸۹ فروردین ۵, پنجشنبه

شهید مبحوح و ادامه رسوایی رژیم اشغالگر

20:20 - 4 فروردین 1389
دولت انگلیس در بیانیه ای رسمی به شهروندان خود هشدار داد، سفر به تل آویو با خطر نسخه برداری و جعل گذرنامه همراه خواهد بود.


این در حالی است که دولت انگلیس شب گذشته اعلام کرد، یک افسر ارشد سازمان جاسوسی رژیم اسرائیل موساد را به خاطر رسوایی این سازمان در استفاده از گذرنامه های جعلی از این کشور اخراج کرده است.


به گزارش شبکه خبری سی ان ان، فتر امور خارجه و مشترک المنافع انگلیس روز سه شنبه در بیانیه ای اعلام کرد:" مشخصات گذرنامه های شهروندان انگلیسی در سفرهای احتمالی به اسرائیل از کنترل شما خارج و ممکن است به جعل سازمان یافته گذرنامه های شما منجر شود "


این بیانیه می افزاید:" توصیه می کنیم تنها در موارد مقتضی، گذرنامه های خود را به شخص ثالث یا مقامات رسمی اسرائیل تحویل دهید "

گفتنی است، دیوید میلیبند وزیر امور خارجه انگلیس پیشتر از رژیم اسرائیل خواسته بود تا در زمینه تحقیقات درخصوص استفاده از گذرنامه های جعلی توسط قاتلین محمود المبحوح فرمانده ارشد حماس در دوبی، با نهادهای بین المللی همکاری کامل نماید.


این در حالی است که امارات متحده عربی نیز چندی پیش رژیم اسرائیل را به جعل وسیع گذرنامه های صادره در کشورهای اروپایی متهم کرده بود.


ضاحی خلفان رییس پلس دوبی می گوید:" اسرائیل در مقیاسی وسیع به جعل گذرنامه می پردازد. ما هر روزه بسیاری گذرنامه جعلی کشف می کنیم. جهان باید جعل وسیع گذرنامه ها و اسناد رسمی توسط یک سازمان رسمی ( سرویس اطلاعاتی اسرائیل موساد ) را متوقف سازد "


این در حالی است که رئیس پلیس دوبی اعلام کرده است، امارات متحده عربی از ورود هر مسافری که احتمال برود تابعیت دوگانه اسرائیلی دارد جلوگیری خواهد کرد.


در همین حال، رییس پلیس دوبی، تعقیب قضایی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اسراییل را خواستار شده است.


محمود عبدالرئوف المبحوح در زمان مرگ 50 سال داشت و یکی از بنیانگذاران شاخه نظامی حماس موسوم به "گردان های غزالدین قسام" به شمار می رفت.
او یکی از تامین کننده های مایحتاج غزه در طول محاصره بوده است.
____________
تاریخ:1389/01/04 ساعت:06:27:40 کد:16122



تصویر بزرگ



سرویس جهان اسلام:یکی از نمایندان کنست رژیم‌صهیونیستی در واکنش به اخراج یکی از دیپلمات‌های این رژیم از خاک انگلیس، با مقایسه انگلیس با سگ گفت: انگلیس حق قضاوت درباره اسرائیل را ندارد.


به گزارش فارس به نقل از روزنامه عبری زبان "یدیعوت آحارونوت "، "آریه الداد " عضو کنست اسرائیل و از احزاب جناح راست، در واکنش به اخراج یکی از دیپلمات‌های اسرائیلی از خاک انگلیس گفت: انگلیس در برخورد با ما ریاکارانه و متقلبانه عمل می‌کند و بریتانیا در مقایسه با سگ، از این حیوان هم بدتر عمل می‌کند زیرا سگ وفادارتر از انگلیس است.

الداد گفت: من درباره این مسئله نمی‌خوام به سگ توهین کنم زیرا سگ در مقایسه با انگلیس به درستی صداقت دارد.

نماینده کنست رژیم‌صهیونیستی افزود: در واکنش به این اقدام انگلیس، اسرائیل نیز باید یکی از وابستگان نظامی یا شخصی در این سطح را از سفارات انگلیس اخراج کند.

الداد همچنین گفت: من نمی‌دانم چه کسی به انگلیس اجازه داده است که درباره اسرائیل قضاوت کند و حکم صادر کند.

انگلیس مدعی شده است که ماموران دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی، 2 ماه قبل "محمود عبدالرؤوف المبحوح " از فرماندهان ارشد جنبش "حماس " را در شهر دبی ترور کردند و برای اجرای آن از گذرنامه‌های برخی کشورهای اروپایی از جمله انگلیس استفاده کرده‌اند.

شبکه خبری "اسکای " انگلیس گزارش داد که دولت انگلیس یک دیپلمات رژیم صهیونیستی را در ارتباط با مسئله استفاده از گذرنامه‌های تقلبی انگلیسی توسط ماموران دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی را از خاک انگلیس اخراج می‌کند.

وزارت امور خارجه انگلیس با خودداری از ارایه هرگونه توضیحی درباره این خبر اعلام کرد که "دیوید میلیبند " وزیر امور خارجه انگلیس امروز درباره این مسئله اظهار نظر خواهد کرد.

روزنامه "تلگراف " چاپ لندن هم در خبری اعلام کرد که بزودی دولت انگلیس به صورت رسمی کابینه رژیم اسرائیل را به دست داشتن در ترور مبحوح متهم می‌کند
.