۱۳۸۸ اسفند ۱۷, دوشنبه

hسراییل از محل اختفای شالیط آگاه شده است
1388/12/16


صهیونیستها با همکاری مصر وتشکیلات خودگردان به محل نگهداری گلعاد شالیط نظامی اسیر صهیونیستی در نوارغزه پی برده و تدارکات لازم برای انجام عملیات آزاد سازی وی در حال انجام است.

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) یک تحلیلگر اردنی با اعلام این خبر افزود : یکی از علل سکوت ناگهانی صهیونیستی و حتی خانواده گلعاد شالیط در رابطه با سرنوشت وی، تهیه تدارکات لازم برای انجام این عملیات است.

شبکه ندای قدس (نزدیک به جنبش جهاد اسلامی فلسطین) به نقل از عریب الرنتاوی گزارش داد: رژیم صهیونیستی با همکاری تشکیلات خودگردان و مصر وبا هدایت وسرپرستی ایالات متحده تلاش دارند با انجام یک عملیات نظامی، شالیط را آزاد کرده واین برگ برنده را از حماس بگیرند.

به اعتقاد این تحلیلگر، صهیونیستها سعی دارند با انجام این مهم علاوه بر گرفتن این امتیاز از گروه های مبارز فلسطینی از شکل گیری مجدد همکاری های امنیتی مصری ـ صهیونیستی وتشکیلات خودگردان خبر داده وهم از این طریق قدرت بازدارندگی خود را به رخ فلسطینیان بکشند.


نکته : در زمان حمله به لبنان نیروهای آموزش دیده و کماندویی رزیم صهیونیستی که توسط اطلاعات خود یعنی موساد که البته از پیشرفته ترین امکانات استفاده می کند پشتیبانی می شدند با هلیکوپترهای آنچنانی طی یک حمله دقیقا محاسبه شده (؟)و غافلگیرانه در نزدیکی یک بیمارستان در یک شهر کوچک لبنان فرود آمده کل بیمارستان رو به هم ریخته و یک نفر را ربودند ! این یک نفر قرار بود سید حسن نصرالله باشد ولی بعد از یک ماه که خوب بررسی کردند فهمیدند که آن شخص حسن دیب نصرالله و یک شهروند کاملا عادی لبنانی است !!!