۱۳۸۸ اسفند ۲۰, پنجشنبه

میهمانی مجلل؟؟؟ جلال و جبروت مخصوص خداست و به جنایتکاران و سفاک ها نمی رسه، مطمئنم.

تاریخ:1388/12/20 ساعت:10:25:04 کد:15991



تصویر بزرگ
سرویس جهان اسلام: گروههای مخالف جنگ در نیویورک , میهمانی "گابی اشکنازی" فرمانده ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی در یکی از هتل های مجلل این شهر را عملا برهم زدند. این گروهها خواهان محاکمه رهبران اسرائیل بخاطر ارتکاب جنایات جنگی شدند.


میهمانی اشکنازی سه شنبه شب و در یکی از هتل های مجلل (؟) نیویورک برگزار شد و شرکت کنندگان در این میهمانی باید در بدو ورود , یکهزار دلار برای به حرکت درآوردن ماشین کشتار و دهشت افکنی اسرائیل پرداخت می کردند.

حرکت خودجوش گروههای مخالف جنگ , صهیونیست ها را شوکه کرده بود.

تظاهرکنندگان با اجتماع در مقابل در ورودی این هتل , پلاکاردهایی را در دست داشتند که روی آنها نوشته شده بود "فلسطینیان تشنه عدالت هستند, به محاصره غزه خاتمه دهید , جنایتکاران را محاکمه کنید و آمریکا پشتیبان جنایات اسرائیل است."

"مارشال داگلاس" از گروه "پیش به سوی آزادی غزه" در تظاهرات گفت که دولتهای آمریکا, مصر و اسرائیل , همگی در مسدود نگاه داشتن گذرگاههای مرزی غزه و یا بهتر بگوییم محاصره وحشتناک آن سهیم هستند.

وی افزود: اشکنازی که در این مراسم بانی جمع آوری اعانه برای اسراییل است، هدایت حملات وحشیانه به غزه را به عهده داشت.

"دبورا سوییت" مدیر اجرایی گروه "جهان بیشتر از این نمی تواند صبر کند"، نیز تصریح کرد: تهاجماتی که به غزه شده است غیرقابل بخشش هستند بخصوص که محاصره هنوز ادامه دارد و ساکنان در تنگنای شدیدی قرار دارند.

وی در خصوص طرز برخورد آمریکا در قبال ایران گفت: من هم اکنون که باراک اوباما رییس جمهور آمریکا است بیش از زمانیکه جرج دبلیو بوش رییس جمهور آمریکا بود، نگران حرکتهای وی علیه ایران و شروع یک درگیری دیگر در خاورمیانه هستم.

سوییت رسانه های آمریکایی را به دروغ پردازی متهم و افزود: اتفاقاتی که در غزه رخ می دهد بسیاری از مردم آمریکا را نیز متاثر می کند.