۱۳۸۹ فروردین ۲۳, دوشنبه

اعتصاب غذا همچنان ادامه دارد ؛ ششمین روز اعتصاب غذای اسرای فلسطینیان


تلاش تل آويو در راستای‌ شكستن اعتصاب
[ 11/04/2010 - 07:07 ب.ظ ]

غزه ـ مركز اطلاع‌رسانی‌ فلسطين
كميته عالی‌ ملی‌ حمايت از اسيران 2010 تاكيد كرد كه سازمان زندان های‌ صهيونيستی‌ در تلاش است تا اسيران فلسطينی‌ را از ادامه اعتصاب نامحدود غذایشان بازدارد. اين كميته ملت فلسطين را به ادامه فعاليت های‌ حمايت آميز از اسيران در جهت تقويت روحيه پايداری آنان فرا خواند.
كمتيه مذكور امروز يكشنبه 11/4/2010 طی بيانيه ای‌ كه نسخه ای‌ از آن به مركز اطلاع‌‌رسانی‌ فلسطين دورنگار شد،‌ اعلام كرد كه دشمن صهيونيستی‌ به صورت دوستانه از اسيران خواست تا دست از اعتصاب غذا بردارند و به آنان قول داد كه درخواست هايشان را مورد بررسی‌ قرار دهد، سپس آنان را تهديد به سركوب و ممانعت از ملاقات با خانواده هايشان كرد.
در همين راستا،‌ "رياض اشقر" مسئول اطلاع‌رسانی‌ اين كميته تاكيد كرد: تمامی‌ شيوه های رژيم صهيونيستی‌ در بازگرداندن اسيران از تصميم شان مبنی‌ بر ادامه اعتصاب به شكست انجاميد و مديريت زندان های صهيونيستی اقدام جديدی‌ را به منظور به نمايش گذاشتن قدرت خود برای‌ اسيران جهت ارعاب آنان و ايجاد رعب و وحشت در ميان شان در پيش گرفت.
وی‌ خاطر نشان ساخت كه يگان های‌ ويژه "ناحشون و متساد" از چندين روز پيش به سلول ها و بندهای‌ اسيران به صورت تحريك آميز يورش می‌آورند و با آنان به صورت خصمانه رفتار می‌كنند.