۱۳۸۹ فروردین ۲۱, شنبه

اخوان المسلمین مصر خواستار لغو قرار داد کمپ دیوید شد
1389/01/21

رهبر اخوان المسلمین مصر در بیانیه یی رسمی خواستار لغو قرار داد سازش کمپ دیوید میان مصر ورژیم صهیونیستی شد.

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) به نقل از رسانه های مصری، محمد بدیع گفت: نقض مستمر مفاد این قرار داد از سوی رژیم اسراییل، جنگ های مداوم این رژیم، تجاوز به نوار غزه و ترور فرماندهان مقاومت همگی دلیلی برآن است که مصر باید یکجانبه این قرار داد را فسخ نماید.

وی تصریح کرد: تاریخ صهیونیستها مملو است از نقض تعهداتشان نسبت به همه و در صدر اسلام حتی به پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد(ص)...

رهبر جماعت اخوان المسلمین مصر از مسلمانان خصوصا مصری ها خواست تا نسبت به مقابله با تهدیدات نظامی و علنی اسراییل آمادگی کامل داشته باشند.

بدیع افزود: صهیونیستها با تمسک به ایده اسراییل بزرگ از نیل تا فرات و با انجام مانورهای سالانه خود را برای جنگ اینده آماده می کنند.

وی با دعوت مسلمانان به صبرو ثبات آن را سلاح قدرتمندی برای غلبه بر ترس دانست و تاکید کرد که بدون شک سنگ با اراده بسیار قدرتمند تر از جنگ افزارهای پیشرفته توانست در دو انتفاضه اول و دوم عمل کند.

رهبر جدید جماعت اخوان المسلمین تاکید کرد: با گذشت بیش از 31 سال از امضای قرار داد کمپ دیوید هنوز جنگ جاسوسی اسراییل علیه مردم مصر و ملت های مسلمان که از جنگ نظامی بدتر است پایان نیافته است.

وی به ترور محمود المبحوح عضو ارشد حماس در دبی توسط موساد اشاره کرد و گفت: صهیونیستها این ترور را در خارج از فلسطین و در خاک یک کشور عربی انجام داده و به این هم اکتفا نکردند بلکه به ساخت و ساز بیشتر در فلسطین، تخریب ساختمانها، و یهودی سازی قدس ، تخریب مسجدالاقصی و سرکوب مقاومت ادامه می دهند.

این فعال سیاسی مصری تصریح کرد: مصر و فقط در ظاهر بر صحرای سینا مسلط است و هیچ یک از نیروهای ارتش، نیروی هوایی و پلیس مصری حق حضور در آن را ندارند. فرودگاههای نظامی در این منطقه برای استفاده نظامی ممنوع شده اند و یک سوم صحرای سینا نه تنها به منطقه ممنوعه حمل سلاح در آمده که محروم از توسعه شده است.

بدیع تصریح کرد: به عقیده بسیاری از تحلیلگران قرار داد کمپ دیوید جز به عادی سازی کامل روابط منجر نشده چون ما شاهد تحمیل یک اراده به اراده طرف دیگر هستیم.


یک صهیونیست کودک فلسطینی را به گلوله بست
1389/01/21
یک شهرک نشین صهیونیست صبح امروز (شنبه) یک دختر بچه فلسطینی را در نزدیکی شهرک کریات در کرانه باختری به ضرب گلوله زخمی کرد.به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) به نقل از پایگاه اینترنتی "قدس نت" این کودک فلسطینی به ضرب گلوله یک صهیونیست افراطی زخمی شد و به بیمارستان منتقل گردید. روز گذشته (جمعه) نیز یک شهرک نشین صهیونیست با خودروی خود یک کودک 7 ساله فلسطینی ساکن الخلیل را زیر گرفت.