۱۳۸۹ فروردین ۲۹, یکشنبه


1389/01/29
نماینده حزب الله در پارلمان لبنان آمریکا را عامل تحریک صهیونیست ها بر ضد لبنان دانست.
به گزارش خبرگزاری قدس ( قدسنا ) به نقل از روزنامه " القدس العربی " چاپ لندن ، علی فیاض با اعلام این مطلب افزود: موضع آمریکا که در آن از اقدام سوریه در تجهیز حزب الله لبنان به موشک های اسکاد ابراز نگرانی کرده است باعث تحریک اسرائیل به حمله نظامی علیه لبنان می شود.
فیاض افزود: این امر بدان معناست که آمریکا نیز خودش را در موضع شریک اسرائیل در هرگونه تجاوز نظامی احتمالی بر ضد لبنان می داند.
وی خاطرنشان کرد :این موضع آمریکا باعث افزایش بحران در منطقه می شود و مستقیما ثبات خاورمیانه را تهدید می کند.
____________

شهادت دو فلسطینی طی دو انفجار در شرق البریج
1389/01/29
منابع پزشکی فلسطینی از کشته و مجروح شدن تعدادی از شهروندان فلسطینی در اردوگاه مرکزی البریج در نوار غزه بر اثر انفجار خبر دادند .
به گزارش خبرنگار خبرگزاری قدس(قدسنا) ادهم ابو سلمیه مسول رسانه ای خدمات پزشکی وزارت بهداشت دولت منتخب فلسطین در نوار غزه اعلام کرد اجساد تکه تکه شده ایمن ابو خوصه و ناجی نباهین دوشهروند اردوگاه البریج شب گذشته بر اثر چند انفجار به بیمارستان شهدای الاقصی در شهر غزه منتقل شدند .
هم چنین دکترحسنین مدیر خدمات اورژانس غزه نیز با تایید شهادت این دو شهروند فلسطینی گفت : این دو نفر در نتیجه انفجار به شهادت رسیده اند اما دلیل این انفجار مشخص نیست.
شاهدان عینی اما گزارش داده اند که حادثه انفجار که در شرق اردوگاه البریج در نزدیکی مرز با سرزمین های اشغالی 48 رخ داده در نتیجه انفجار بمب دستی بوده است.