۱۳۸۹ فروردین ۲۲, یکشنبه


فراخوان جمعیت دفاع از ملت فلسطین برای اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری
1389/01/21
جمعیت دفاع از ملت فلسطین طی بیانیه ای تاکید مقام معظم رهبری بر اولویت دادن به آرمان آزاد سازی فلسطین با اهمیت دانست و از مسئولان کشور خواست تا این فرمایشات را راهنمای سیاستگذاری خود در سال جدید قرار دهند.
به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا)این بیانیه که از سوی روابط عمومی جمعیت دفاع از ملت فلسطین منتشر شده، تصریح دارد: آنچه مسلم است دشمن صهیونیسنی در دو بعد تاریخ و سرزمین و انسان فلسطینی می کوشد حقایق را دگرگون سازد تا جوامع اسلامی نسبت به فلسطین حساسیت کمتری پیدا کنند.
بیانیه یاد شده می افزاید: رژیم غاصب اسراییل با اعلام حرم ابراهیمی و مسجد بلال بن رباح بعنوان بخشی از تاریخ و میراث فرهنگی اسرائیل می کوشد حقایق و تاریخ را تحریف کند و ریشه های ارتباطی فلسطینیان با سرزمین فلسطین را قطع کند و اکنون در صدد است تاآرامگاه حضرت یوسف (ع) در نابلس را نیز بخشی از تاریخ خود اعلام کند و این در حالی است که این اقدامات برنامه ریزی شده با واکنش جدی جهان اسلام روبرو نشده است.
بیانیه جمعیت دفاع از ملت فلسطین می افزاید:رژیم صهیونیستی حقایق انسانی را نیز با کمک برخی از رژیم های وابسته و رسانه های مزدور، دچار تحریف می کند . از زمان اشغال فلسطین در سال 1948 تا کنون هیچ تحولی در معادله رویارویی با اسرائیل اتفاق نیفتاده است مگر هنگامی که اسلام گرایان در آن حضور جدی پیدا کردند. انتفاضه اول ، انتفاضه مسجد الاقصی ، آزاد سازی جنوب لبنان و حماسه ایستادگی غزه تنها مقاطع درخشان تاریخی معادله رویارویی با رژیم صهیونیستی هستند که به نام مجاهدان مسلمان ثبت و ضبط شده است که متاسفانه این واقعیت اکنون دچار تحریف جدی می شود و مجاهدان مسلمان فلسطینی از سوی مزدوران داخلی و دشمن خارجی و نابرادران قومی در انزوا و تحت فشار جدی قرار دارند.
بیانیه جمعیت دفاع از ملت فلسطین در پایان تاکید کرده است: طبق فرمایش رهبری فلسفه وجودی سازمان کنفرانس اسلامی حمایت از فلسطین است و اکنون دولتهای اسلامی و جوامع اسلامی همگی وظیفه دارند اقدامی جدی برای دفاع از این اولویت اول جهان اسلام یعنی فلسطین انجام دهند که در این راه وزارت امور خارجه و سازمانهای مردم نهاد ایرانی باید پیشقدم شده و الگوی مناسبی پیش روی جوامع اسلامی قرار دهند.