۱۳۸۹ اردیبهشت ۳, جمعه


الوطن سوریه تاکید کرد:
ضرورت برخورد قاطعانه اعراب با پاکسازی نژادی صهیونیستها در فلسطین
یک روزنامه عرب زبان امروز بر اتخاذ تدبیری قاطعانه از سوی جهان عرب و جامعه بین الملل برای مقابله با سیاست پاکسازی نژادی صهیونیستها علیه فلسطینیان تاکید کرد.
به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه مستقل الوطن سوریه در مقاله ای با اشاره به حوادثی که این روزها در سرزمینهای اشغالی فلسطین در حال وقوع است، نوشت : فرمان نظامی صهیونیستها که براساس آن هزاران فلسطینی از سرزمین هایشان رانده می شوند آن هم به این بهانه که آنان غیرقانونی وارد سرزمینهای خودشان شدند!! به معنای اعلام جنگ دائمی علیه ملت فلسطین است.
این اقدام صهیونیستها در حقیقت هر بهانه ای را به منظور یافتن ساز و کاری با هدف آغاز مذاکرات(به اصطلاح) صلح و بازگشت به روند ( شکست خورده و ناعادلانه ) صلح از بین می برد.
این تصمیم نظامیان صهیونیست به عنوان دهن کجی آشکار اسرائیلی ها به اعراب است چراکه دقیقا بعد از برگزاری کنفرانس سران عرب در شهر "سرت" لیبی گرفته شد.
به نوشته الوطن، رژیم صهیونیستی اساسا نه تنها مخالف توافقنامه سازش اسلو بلکه همه توافقنامه هایی است که تاکنون امضا شده و همچنین مخالف همه قوانین و موازین بین المللی است.
این روزنامه سوری درادامه تاکید می کند: این تصمیم نظامی صهیونیستها برای پاکسازی نژادی در سرزمین های فلسطینی درحقیقت پاکسازی نژادی ساکنان اصلی سرزمین فلسطین است.
الوطن در پایان تاکید می کند: تصمیم نظامی اسرائیلی ها برای پاکسازی نژادی فلسطینی ها که به کشتار آنان تکیه دارد؛ باید با تدبیر قاطعی از سوی جهان عرب و جامعه بین المللی که خود وضع کننده قوانینی است که پاکسازی نژادی را جنایت بر می شمرد، روبرو شود.