۱۳۸۹ فروردین ۲۹, یکشنبه

کشف باند صهیونیستی قاچاق اعضای بدن درجمهوری آذربایجان

1389/01/29

با افشا شدن باند صهیونیستی قاچاق اعضای بدن مردم جمهوری آذربایجان، ابعاد جدیدی از نتایج منفی گسترش مناسبات جمهوری آذربایجان و رژیم صهیونیستی برای افکار عمومی آشکار شد.

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) یک باند صهیونیستی به رهبری "منیر زمیر" ژنرال ارتش رژیم صهیونیستی از سالها پیش با اعزام مخفیانه گروه هایی به جمهوری آذربایجان به تجارت اعضای بدن مردم جمهوری آذربایجان اقدام می کردند.

اعضای این باند صهیونیستی با شناسایی افراد فقیر و بی بضاعت و با وعده پرداخت صدها هزار دلار درقبال فروش کلیه شان، آنها را از جمهوری آذربایجان خارج و به کشورهایی نظیر فیلیپین و اکوادور می فرستادند.

بر اساس این گزارش، اعضای این باند پس از خارج کردن اعضای بدن این افراد، تعدادی از آنها را کشته، تعدادی را نیز بدون دادن پول یا با دادن مبلغ ناچیز رها می کردند. گفته می شود، علاوه بر ژنرال منیر زمیر، پنج صهیونیست دیگر از جمله "نتانل مویال" و "ایلیا رافائلی" در این باند عضویت دارند.

به نقل از شبکه ندای قدس، در سال 2006 نیز برخی از مطبوعات باکو از دست داشتن دیپلماتهای سفارتخانه های رژیم صهیونیستی و آمریکا در باکو در قاچاق انسان خبر دادند . به دنبال افشا شدن این موضوع سفیران آمریکا و رژیم صهیونیستی در باکو تغییر یافته و دو تن از کارمندان محلی آذری سفارت آمریکا نیز توسط افراد ناشناس ترور شدند.

آن زمان مطبوعات باکو خبر دادند که ترور این افراد به علت اطلاع آنها از اسرار شبکه قاچاق سازمان توسط ماموران موساد و سیا صورت گرفته است.

بر اساس این گزارش مافیای صهیونیستی قاچاق انسان، کودکان معصوم را از شهرهای مختلف مانند باکو، گنجه، لنکران و ... به بهانه فرزند خواندگی به فلسطین اشغالی و اروپا قاچاق کرده و اعضای بدن آنها را به قیمت های کلان به مشتری های یهودی و اروپایی می فروشند.

سازمان ملل در سال 2006 در گزارشی تحت عنوان قاچاق انسان؛ الگوهای جهانی، رژیم صهیونیستی را در میان رژیم هایی که مقصد قاچاقچیان انسان به شمار می روند در زمره 10 طرف نخست قرار داد.

در این راستا در پی افزایش انتقادها، پارلمان رژیم صهیونیستی در سال 2006 در گزارشی اعلام کرد: سالانه حدود پنج هزار زن و دختر جوان از کشورهایی مانند ازبکستان، جمهوری آذربایجان، اوکراین، مولداوی، فیلیپین و تایلند از طریق مرز مصر و پروازهای مستقیم باکو - تل آویو وارد مناطق اشغالی شده و در سراسر این مناطق و اروپا توزیع می شوند.

جولای سال 2009 نیز دونالد بوستروم خبرنگار سوئدی با چاپ گزارشی در روزنامه افتون بلادت سوئد فاش کرد که ارتش رژیم صهیونیستی با اعضای بدن فلسطینیان تجارت می کند.

اخیرا نیز به دنبال دستگیری چند خاخام صهیونیست در نیوجرسی آمریکا، هفته نامه ی امریکن فری پرس در مقاله ای گوشه هایی از سندیکای جنایی بین المللی قاچاق اعضای انسان که مرکز آن در اسرائیل قرار دارد را فاش ساخت که هزینه آن از سوی طرح سلامت ملی رژیم اسرائیل تامین می شود.