۱۳۸۹ فروردین ۲۹, یکشنبه


1389/01/29
رهبران و مقامات گروه های ملی – اسلامی فلسطین روز گذشته در همایشی مسئله اسیران فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی را بررسی کردند.
به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) به نقل از منابع خبری، در این همایش که جنبش جهاد اسلامی آن را در نوار غزه برگزار کرده بود ، موضوع اسیران فلسطینی در بازداشتگاه های اسرائیل بخش جدایی ناپذیر مسئله فلسطین اعلام شد و گروه های فلسطینی بر ضرورت تمسک به دو گزینه مقاومت و اتحاد ملی برای تضمین آزادی اسیران فلسطینی از زندان های صهیونیستی تاکید کردند.
این همایش عمومی در سالن کنفرانس ها در مرکز رشاد الشوا در غزه برگزار شد و شرکت کنندگان در آن ضمن مراسم و فعالیتهایی که به مناسبت روز اسیر فلسطینی برگزار شد ، بر حفظ مسئله اسیران فلسطینی به عنوان مسئله ملی تاکید کردند.
دکتر رمضان عبدالله شلح، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی با ارسال پیامی به این همایش گفت: مسئله اسیران فلسطینی بخشی از دغدغه های اصلی ملت فلسطین است و هر کسی که با این موضوع از در سازش و بی توجهی وارد شود به مثابه بی توجهی به موضوع فلسطین و بیت المقدس است.
شلح ، آزادی اسیران فلسطینی را به مثابه آزادی همه سرزمین های فلسطینی دانست و هر کسی نسبت به آن بی اهمیت باشد انگار به فلسطین و بیت المقدس اهمیت نداده است.
وی اقدامات خودسرانه و ظالمانه صهیونیست ها را باعث نزدیک شدن به زمان شکست اسرائیل دانست.