۱۳۸۸ اسفند ۱۰, دوشنبه

اهتزاز پرچم ایران اسلامی درنزدیکی سنگر اسراییلی+عکس

اهتزاز پرچم ایران اسلامی درنزدیکی سنگر اسراییلی+عکس
1388/12/09

اینجا محله بوابه فاطمه در منطقه کفرکلا واقع در نقطه صفر مرزی لبنان و فلسطین اشغالی در جنوب لبنان است . این تابلویی را هم که مشاهده می کنید و بر بالای آن پرچم جمهوری اسلامی ایران و حزب الله به همراه پرچم لبنان نصب شده ، در قدردانی از کشور عزیزمان به پاس مشارکت در پروژه راهسازی منطقه یاد شده با دولت لبنان نصب شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری قدس (قدسنا) از بیروت نکته جالب توجه در خصوص نصب این تابلو و برافراشته شدن پرچم ایران برروی آن این است که دقیقا در چند متر آنسو تر از اهتزاز این پرچم مقدس، سنگر نظامیان صهیونیستی – که با فلش قرمز رنگ مشخص شده - دیده می شود امری که در نوع خود جالب توجه است. سیم های خاردار نصب شده در حدفاصل بین لبنان و فلسطین اشغالی که در تصویر مشاهده می شود مجهز به سنسورهای شنود مکالمات است.

این منطقه از لبنان که در سال 2000 میلادی به دست توانمند مبارزان حزب الله لبنان آزاد شده است همه روزه شاهد بازدید هزاران توریست خارجی است و از این حیث برای ملت شریف ایران غرور آفرین می نماید. علاوه برایران کشورهای قطر ، عربستان، فرانسه و چند کشور دیگر نیز در امر بازسازی لبنان پس از جنگ 33 روزه در سال 2006 مشارکت داشته اند. در طول جنگ 33 روزه رژیم صهیونیستی تمامی راههای مواصلاتی مردم لبنان را در جنوب و شمال این کشور بمباران و منهدم کرده بود.

متن تابلو...

بسمه تعالی

باحضور رییس هیات ایرانی مشارکت کننده در بازسازی لبنان

مهندس حسام خوشنویس

و رییس شورای توسعه و بازسازی دولت لبنان

مهندس نبیل الجسر

و به مناسبت دومین سالروز پیروزی الهی مردم لبنان

و وفا به خون شهدا

جمهوری اسلامی ایران با همکاری شورای توسعه بازسازی اقدام به توسعه و بازسازی بزرگراه

مرجعیون- کفرکلا- بنت جبیل و الناقوره

به طول 80 کیلومتر کرده است\