۱۳۸۹ آبان ۲۹, شنبه

مستند ساز معروف هلندی: با چشمانم دیدم که شارون در سال 1982 از نزدیک دو کودک فلسطینی را به ضرب گلوله به قتل رساند


مستند ساز معروف هلندی: با چشمانم دیدم که شارون در سال 1982 از نزدیک دو کودک فلسطینی را به ضرب گلوله به قتل رساند
1389/08/29


یک کارگردان هلندی آریل شارون نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی را به قتل عمد دو کودک دو وسه ساله فلسطینی در سال 1982 متهم کرد.

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) جرج اسلویتزر کارگردان هلندی در مصاحبه ای با روزنامه معروف "فولکسکرانت" چاپ هلند گفت که وی در سال 1982 در زمان نخست وزیری شارون در حالی که مشغول ساخت فیلم مستند بود به چشم دید که شارون از فاصله نزدیک دو کودک فلسطینی را از نزدیکی اردوگاه آوارگان صبرا و شتیلا در بیروت هدف قرار داد و آنها را به قتل رساند.

وی که تاکنون چندین مستند درباره فلسطین و اسراییل ساخته است گفت: شارون در برابر چشمان وی از فاصله تقریبا ده متری با سلاح کمری خود به طور مستقیم چنان به سوی دو کودک فلسطینی شلیک کرد که انگار به سوی خرگوش تیراندازی می کرد.

کشتار خونین صبرا و شتیلا نیز به دستور مستقیم شارون رخ داد.

در فاصله روزهای 16 تا 18 سپتامبر 1982 (25 تا 27 شهریور 61) اردوگاه های فلسطینی صبرا و شتیلا در جنوب بیروت شاهد به خاک و خون کشیده شدن هزاران زن و کودک و پیر و جوان آواره فلسطینی توسط صهیونیست ها به فرماندهی آریل شارون وزیر جنگ وقت رژیم صهیونیستی و مزدوران وی یعنی نیروهای فالانژ بودند.

شبه ‌نظامیان فالانژ لبنانی به انتقام ترور بشیر جمیل، رئیس جمهور لبنان و رهبر حزب فالانژ (معروف به کتائب)، به دو اردوگاه صبرا و شتیلا در بیروت وارد شدند و بین ۷۰۰ تا ۳۵۰۰ نفر از فلسطینیان را به قتل رساندند.