۱۳۸۹ آبان ۱۰, دوشنبه

اخوان المسلمین مصر و مشکل تبلیغ برای انتخابات.

انتخابات پارلمانی امسال مصر : رژیم مصر 361 عضو اخوان المسلمین مصر را بازداشت کرده وبه 106 شرکت و محل تجاری یورش برده است.
وکیل حقوقی ارشد اخوان المسلمین ،"عبدالمنعم عبدالمقصود "می گوید که از زمان بیانیه این گروه در 17 مهر ،مبنی بر تصمیم گروه برای شرکت در انتخابات آتی پارلمانی که در نوامبر (آبان- آذر) 2010 برگزار می شود، تجسس های امنیتی بر ضد اعضا و سران اخوان المسلمین تشدید شده است.
مبارزات انتخاباتی [رژیم مصر بر ضد اخوان المسلمین] سرمایه گذاری ها و اموال شخصی آنها را هدف گرفته و برمعیشت آنها تاثیر گذاشته است.
عبدالمقصود در یک اطلاعیه به پایگاه وب اخوان تاکید کرده است که در طول مدت کوتاهی بعد از بیانیه، 361 عضو برای بازجویی برده شده اند که 205 نفر از زندانیان سیاسی هنوز در بازداشت بسر می برند.
عبدل مقصود خاطر نشان کرد که این هجوم ها یک پیام مشخص دارند. اینکه رژیم می خواهد انتخابات پارلمانی پیش رو را به نفع خود رقم بزند، و از حضور مخالفان ،به رهبری اخوان المسلمین ، در انتخابات جلوگیری به عمل آورد.
او تایید کرد که رژیم هنوز به طورخاص به سرکوب اعضای اخوان المسلمین و به طور عام مخالفان ادامه مید هد. ترس از توانایی اخوان برای تاثیر گذاری و تحریک مردم برای طلب حقوق قانونی شان باعث شده تا تلاش کند فرصت هرگونه برقراری ارتباط مفید با عموم مردم را (برای اخوان المسلمین) ، از بین ببرد. او خاطر نشان کرد که در نتیجه این عمل گروه ملی دموکراتیک (NDP) ممکن است پیروز شود و بر نحوه توزیع کرسی های مجلس تاثیر بگذارد
عبدالمقصود نحوه اجرایعدالت توسط رژیم را محکوم کرد و گفت در حالیکه اخوان المسلمین هدف قرار می گیرد ، کاندیداهای گروه ملی دموکراتیک همایش برگزار می کنند و تبلیغ توزیع می کنند.
اگرچه او تاکید کرد علی رغم تلاش های رژیم برای از بین بردن تلاش های اخوان المسلمین ، گروه به دفاع از حقوق و منافع مردم مصر ادامه می دهد ، تا آینده نسل جوان را نضمین کند. او اضافه کرد اخوان المسلمین هدف خود را در مقابل خواست گروه ملی ، که می خواهد فضای سیاسی مصر را یک قطبی کند دنبال خواهد کرد.