۱۳۸۹ آبان ۱۰, دوشنبه

کمین نظامی مقاومت علیه گشتی صهیونیستی در بیت لحم


کمین نظامی مقاومت علیه گشتی صهیونیستی در بیت لحم
1389/08/09

نیروهای مسلح عضو گروههای مقاومت فلسطین به سوی یک خودرو گشتی متعلق به نظامیان صهیونیستی در نزدیک منطقه بتیر واقع درغرب بیت لحم تیراندازی کردند.

به گزارش خبرگزاری قدس ( قدسنا ) به نقل از منابع عبری ، نیروهای مسلح فلسطینی به سوی یک خودرو نظامیان صهیونیستی در حال خروج از شهرک صهیونیستی " جیلو " تیراندازی کردند که تلفاتی در پی نداشت ولی خودرو نظامیان به شدت آسیب دید.

این منابع افزودند: در پی وقوع این حادثه شمار زیادی از نیروهای ارتش اسراییل در محل حاضر شدند و عملیات جستجو و تحقیق گسترده ای را در منطقه و حومه آن برای دستگیری عاملان آن آغاز کردند.

این در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی از شلیک دو گلوله خمپاره از نوار غزه به فلسطین اشغالی نیز خبر داد. در این حادثه نیز به کسی آسیب نرسید.

سخنگوی ارتش اسرائیل بدون اشاره به جزئیات بیشتر اعلام کرد دو گلوله خمپاره شلیک شده از نوار غزه نزدیک گذرگاه مرزی کرم شالوم واقع در صحرای نقب فرود آمدند، اما هیچ کسی بر اثر آن کشته یا زخمی نشد. این منبع همچنین خاطر نشان کرد از آغاز امسال بیش از یکصد و پنجاه راکت و خمپاره از نوار غزه که جنبش اسلامی فلسطین، حماس، کنترل آن را در دست دارد، شلیک شده است.