۱۳۸۹ آبان ۱۱, سه‌شنبه

یک پرفسور آمریکایی خواستار نابودی رژیم صهیونیستی شد

[ 02/11/2010 - 11:21 ق.ظ ]
مسکو ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

یک پرفسور آمریکایی از امت اسلامی خواست که از هیچ تلاشی برای نابودی رژیم نامشروع صهیونیست که سرزمین فلسطین را به اشغال خود درآورده است، دریغ نکنند.

به گزارش پایگاه روسی زبان مرکز اطلاع رسانی فلسطین، "کوکب صدیق" استاد ادبیات و تاریخ دانشگاه آورام لینکولن از اقشار مختلف امت اسلامی خواست که با تشریک مساعی شکست سنگینی را به رژیم صهیونیستی تحمیل کرده و آنرا از نقشه منطقه محو کنند.

این پرفسور ضد صهیونیست ضمن هشدار نسبت به سیاست های نژاد پرستانه رژیم اشغالگر قدس در حق ملت فلسطین و سرزمین و مقدسات آن خطاب به صهیونیست ها گفت:« یهودیان! فکر کنید که اگر مسلمانان از خواب غفلت بیدار شوند چه آینده ای در انتظار شماست؟.. تمامی برادرانم را به خیزش در مقابل "بچه مار" هفت سری به نام "صهیونیزم" فرا می خوانم.»

این پرفسور آمریکایی تاکید کرد «هر چقدر هم تحت فشار قرار گیرم از موضع خود در قبال رژیم منحوس صهیونیستی دست برنخواهم داشت.»

پایگاه روسی زبان مرکز اطلاع رسانی فلسطین در همین راستا خاطر نشان کرده است که کوکب صدیق در گذشته نیز با انتشار گزارش های علمی مستند و متکی به حوادث و اطلاعات تاریخی، در وقوع حادثه هلوکاست علیه یهودیان و به دست نظام نازی آلمانی در زمان جنگ جهان دوم ابراز تردید کرده بود.