۱۳۸۸ اسفند ۳, دوشنبه

1388/12/03

fه دنبال اعلام اسرائیل برای قراردادن امکان دینی کرانه باختری در فهرست میراث ملی خود، جنبش فتح خواستاراعتصاب عمومی در اعتراض به این تصمیم شد.
به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) به نقل از خبرگزاری فلسطینی معا، جنبش فتح از فلسطینی های ساکن کرانه باختری بویژه الخلیل خواست تا در اعتراض به تصمیم رژیم صهیونیستی برای اضافه کردن نام دو مکان دینی در کرانه باختری به فهرست اماکن میراث ملی خود دست به اعتراض و اعتصاب عمومی بزنند.
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز گذشته (یکشنبه) در نشست هفتگی کابینه خود گفت که "قبه الرحیل" در الخلیل و قبه الپاتریارچ (Patriarchs ) غاری در بیت لحم به فهرست اماکن میراث ملی اسرائیل اضافه شده است.

فهرست اماکن میراث ملی اسرائیل شامل

150

عنوان میراث فرهنگی یهودی و صهیونیستی است.

پرتاب تخم مرغ به سوی فرزند"خاخام عوفادیا یوسف
1388/12/03

مکزیکی ها به سوی فرزند "عوفادیا یوسف" ، خاخام افراطی یهودی و رهبر معنوی حزب " شاس " رژیم صهیونیستی تخم مرغ پرتاب کردند.
به گزارش خبرگزاری قدس ( قدسنا ) به نقل از شبکه 7 تلویزیون رژیم صهیونیستی ، خودرویی نزدیک فرزند این خاخام افراطی صهیونیستی توقف کرد و شماری از مکزیکی ها که بیشتر جوان و نوجوان بودند از آن پیاده شدند و به سوی این یهودی و همراهان وی تخم مرغ پرتاب کردند.
شبکه 7 اسرائیل همچنین در این باره گزارش داد که نیروهای امنیتی ، افراد مهاجم را متفرق و شماری از آنان را بازداشت کردند. پسر عوفادیا یوسف به منظور دیدار با اقلیت یهودی مکزیک به این کشور سفر کرده بود


ساخت 459 واحد مسکونی مستعمراتی در بیت المقدس
1388/12/03

عضو جمعیت صهیونیستی " عیر عمیم " که فعالیت های شهرک سازی رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی را زیر نظر دارد ، از طرح جدید تل آویو برای ساخت 495 واحد مسکونی جدید در بیت المقدس خبر داد.
به گزارش خبرگزاری قدس ( قدسنا ) به نقل از " فلسطین الیوم " ، احمد صب لبن ، محقق و پژوهشگر عضو این جمعیت گفت ، بر اساس قوانین اسرائیل طرح ساخت 495 واحد مسکونی جدید دیگر در بیت المقدس باید به همه پرسی عمومی گذاشته شود.
قرار است این طرح در جنوب بیت المقدس در منطقه بیت صفافا در غرب الخلیل اجرا شود.