۱۳۸۸ اسفند ۶, پنجشنبه

فرار از خدمت در اسراییل به 40 درصد رسید

1388/12/05

فرار نظامیان صهیونیستی از خدمت نظام وظیفه بحران خطرناکی است که تل آویو را تهدید می کند.

به گزارش خبرگزاری قدس ( قدسنا ) به نقل از شبکه المنار ، گابی اشکنازی رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی به رغم تبلیغات گسترده نتوانسته است مانع از موج روز افزون فرار نظامیان این رژیم از خدمت در ارتش شوند.

رئیس بخش نیروی انسانی ارتش رژیم صهیونیستی گفت: این مسئله ، مقامات تل اویو را به تکاپوی بیشتر وا داشته است تا جایی که به طور مستقیم به مدارس می روند تا دانش آموزان را متقاعد سازند به خدمت ارتش در ایند یا این که حتما خدمت نظام وظیفه خود را انجام دهند.

" جیش الشعب " ( ارتش مردمی ) نام رایجی برای ارتش رژیم صهیونیستی است و مردمی بودن آن بدون وجود ارتش معنا پیدا نمی کند و این همان محتوای پیامی است که مقامات سیاسی و نظامی اسرائیلی در سایه افزایش حالات فرار از خدمت نظام وظیفه ترویج می دهند و معتقدند در صورتی که روند فرار همچنان سیر صعودی خود را طی کند نتایج فاجعه باری برای اسرائیل در پی خواهد داشت.

فرمانده بخش نیروی انسانی ارتش اسرائیل در تازه ترین گزارش خود هشدار داد: میزان فرار نظامیان صهیونیستی از خدمت نظامی در طول دهه کنونی به نزدیک چهل درصد رسیده است و این امر به مثابه پرتگاه خطرناکی است که اسرائیل به سوی ان گام بر می دارد.