۱۳۸۸ اسفند ۳, دوشنبه

اسرائیل وارد مرحله پایانی عمر خود شده است

همایش بیروت (20) مدیر موسسه مطالعات استراتژیک لبنان :اسرائیل وارد مرحله پایانی عمر خود شده است
1388/12/02


مدیر موسسه مطالعات استراتژیک لبنان ایجاد بیداری در بین مقاومت فلسطین توسط مقاومت لبنان را نکته بسیار تعیین کننده در چگونگی برخورد رژیم صهیونیستی با آینده منطقه دانست.
دکتر" عماد رزق " درحاشیه سومین روز همایش بین المللی تجمع ملی حمایت از استراتژی مقاومت در گفتگو با خبرنگار اعزامی قدسنا به بیروت گفت: مقاومت موفق شده است نوعی بیداری را در منطقه به ویژه در فلسطین و عراق گسترش دهد. وی افزود : معتقدم که نبرد بیداری ، اساس همه نبردهای آینده در منطقه و جهان خواهد بود و از این جهت مقاومت لبنان تونسته است ، مقاومت در فلسطین و عراق علیه اشغالگران را حمایت کند.
دکتر رزق در ادامه با اشاره به تهدیدات اخیر رژیم صهیونیستی و واکنش دبیر کل حزب الله لبنان افزود: اظهارات سید حسن نصر الله اعلام جنگ آزاد به رژیم غاصب صهیونیستی بود ، پیام واضح این بود که اگر این رژیم به تهدیدات ، تجاوزات و نقض تعهدات خود به قوانین بین المللی ادامه دهد مقاومت کاری خواهد کرد که نابودی نهایی این رژیم بسیار نزدیک شود. مدیر موسسه مطالعات استراتژیک لبنان تاکید کرد : معتقدم که رژیم غاصب اسرائیل در سایه شکست و سرخوردگی های اخیر و عقب نشینی های پی در پی، وارد دوره پایانی عمر خود شده است.
دکتر رزق به موفقیتهای جمهوری اسلامی ایران در حوزه های دفاعی و علمی اشاره کرد و گفت :ایران نشان داده است که بدون اتکا به دولتهای غربی بزرگ هم می توان به قدرت بی بدیل در منطقه تبدیل شد.