۱۳۸۸ اسفند ۱, شنبه

یک نویسنده آمریکایی: هولوکاست در گوگل سانسور می شود

تاریخ:1388/11/18 ساعت:02:15:38 کد:15441

یک نویسنده آمریکایی: هولوکاست در گوگل سانسور می شود


تصویر بزرگ
سرویس رسانه، ادب و هنر : یک نویسنده آمریکایی با انتشار نامه سرگشاده‌ای به سفیر چین، تاکید کرد که گوگل علارغم ادعاهایش در دفاع از آزادی بیان، اقدام به حذف تحقیقات مرتبط با هولوکاست می‌نماید...
ه گوگل، خود اقدام به سانسور تحقیقات تاریخی مخالفان، دانشمندان، تاریخ‌دانان و روزنامه‌نگارانی که در غرب به تحقیق در مورد هولوکاست و آمار کشته‌شدگان جنگ جهانی دوم می‌پردازند، می‌نماید. این در حالی است که در غرب با روش‌های مختلف سانسور و سرکوبی اجازه دسترسی جامعه به اسناد مربوط به این وقایع داده نمی‌شود.


گوگل هم این کار را با خودداری از انتشار آگهی‌های مربوط به کتاب‌ها و رسانه‌های "نافی هولوکاست " و سانسور کردن هر گونه اظهار تردید در مورد هولوکاست، انجام می‌دهد...
این نویسنده با تاکید بر آنکه "تکبر " و "ریاکاری " گوگل هیچ حد و مرزی ندارد، می‌افزاید: تصاویر ویدیویی تاریخی که توسط گوگل حذف شد شامل هیچ‌گونه محتوای نژادپرستی علیه هیچ فرقه‌ و نژادی نبود و تصاویر جنسی و پورنوگرافی نیز در آن وجود نداشت؛ در واقع گوگل بر این اساس که تصاویر ویدویی مذکور در تضاد با روایت رسمی آمریکا در مورد جنگ جهانی دوم است، اقدام به حذف آن‌ها نمود.

....
_______________________________________________________
نکته : سال پیش قانونی در کنگره آمریکا برای مبارزه با تنفر وضع شد Hate crime bill . این قانون که در آن زمان از سوی منتقدان به طور جدی مورد سئوال بود برای محدود کردن رسمی آزادی بیان و مخصوصا آزادی بیان مطالب دینی و آموزه های مسیحیت و مبارزه با انواع کج رویها دانسته شد .
مسیحیت به طور طبیعی مدافع اعمال صهیونیست ها نیست تا جاییکه من اطلاع دارم
.