۱۳۸۸ اسفند ۱, شنبه

رئیس شورای اسلامی فلسطین در لبنان : مقاومت آماده نابودی اسرائیل است

1388/12/01

رئیس مجلس شورای اسلامی فلسطین در لبنان گفت که در صورتی که امریکا و رژیم صهیونیستی تهدیدات اخیر خود در منطقه را عملی کنند با پسخ کوبنده مقاومت در منطقه مواجه خواهند شد .
دکتر شیخ محمد نمر أحمد زغموت در حاشیه دومین روز همایش بین المللی تجمع ملی حمایت از مقاومت در گفتگو با خبرنگار اعزامی قدسنا به بیروت افزود : تهدیدات اخیر رژیم صهیونیستی بی سابقه نیست و ما این تهیدات را جدی نمی گیریم چرا که معتقدیم خداوند باری تعالی همچون سالهای 2006 در لبنان و 2009 در غزه به این اقدام پاسخ محکمی خواهد داد .
وی با ذکر آیه "و مکروا و مکرالله و الله خیر الماکرین" افزود : مجاهدان فلسطین و مبارزان لبنانی به همراه ارتش سوریه و ارتش قدرتمند ایران در آمادگی کامل قرار دارند تا جواب محکمی به اقدام احمقانه رژیم صهیونیستی بدهند . احمد زغموت تاکید کرد : مقاومت همچنین به هرگونه ماجراجویی ها ی احتمالی از سوی امریکا ، رژیم صهیونیستی و انگلیس در منطقه پاسخ دندان شکن خواهد داد .
رئیس شورای اسلامی فلسطین در لبنان در ادامه از حمایتهای دولت و ملت ایران از فلسطین و مقاومت منطقه قدردانی کرد و موفقیتهای کنونی مقاومت را نتیجه تدبیر حضرت امام خمینی (رحمةالله علیه) دانست.