۱۳۸۹ شهریور ۲۳, سه‌شنبه

آزادی بعد از تحمل هجده سال اسارت و ابتلا به انواع بیماری ها

آزادی بعد از تحمل هجده سال اسارت و ابتلا به انواع بیماری ها
Fuad Khafash was released after being 18 years in israeli jails .
Now he has 35 years and is suffering from many health problems which imprisonment has offered to him.He has lost most of his ribs( were broken ) , he suffers from seriouse problems in stomach.
He was arrested just when he finished highschool.
It is worthy to remember that Palestinians are taken to israeli jails for defending their properties and life against ruthless zionist occupiers ,many of them dual citizens of USA-israel, British-israel etc.
[ 13/09/2010 - 06:34 ب.ظ ]
نابلس ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

"مرکز مطالعات اسرا و حقوق بشر احرار" اعلام کرد که سازمان زندان های رژیم صهیونیستی دیروز یک شنبه 12/9/2010 محمود ادیب محمد المسلمانی از ساکنان طوباس را بعد از تحمل هجده سال اسارت و ابتلا به انواع بیماری ها آزاد کرد.

فواد خفش، مدیر مرکز مطالعات "احرار" اعلام کرد که محمود المسلمانی هجده سال پیش یعنی در تاریخ 26/2/1993 و در حالی که به تازگی دوره دبیرستان را به پایان رسانده بود، توسط اشغالگران بازداشت شد.

به گفته این چهره فلسطینی، محمود المسلمانی در دوره اسارت دچار مشکلات جدی در ناحیه معده شده و اکثر دندان های خود را از دست داده است و بیماری های مختلف او را تهدید می کنند.

بد نیست بدانید که محمود در هنگام آغاز اسارت 17 سال بیشتر نداشت و تازه دوران نوجوانی را پشت سر گذاشته بود. در حال حاضر و به خاطر بی توجهی های صهیونیست ها به وضعیت سلامتی اش، وی با وجود آنکه سی و پنجمین سال زندگی خود را پشت سر می گذراند، گرفتار انواع بیماری های شده است.