۱۳۸۹ شهریور ۲۲, دوشنبه

دبيركل حزب الله ابعاد ديگري از دخالت اسرائيل در ترور حريري را فاش مي كند

دبيركل حزب الله ابعاد ديگري از دخالت اسرائيل در ترور حريري را فاش مي كند
In next days , Seied Hassan Nasrollah will say more about zionist regime complicity in terror of Rafiq Harriry ,ex president of Lebanon
دوشنبه 22 شهریور 1389 ساعت 13:33

دبیرکل حزب الله طی روزهای آینده در کنفرانس مطبوعاتی دیگری به ارائه جزئیات بیشتری در زمینه نقش رژیم صهیونیستی در ترور نخست وزیر اسبق لبنان خواهد پرداخت.

به گزارش روزنامه الدیار، "سید حسن نصرالله" در نظر دارد در این کنفرانس مطبوعاتی اطلاعاتی تکمیلی در زمینه نقش تل آویو در ترور نخست وزیر فقید لبنان ارائه کند.

این در حالی است که در روزهای اخیر ارتش رژیم اشغالگر قدس به صحت و درستی تصاویر هوایی که دبیرکل حزب الله در کنفرانس مطبوعاتی ماه گذشته خود به ویژه تصاویری که مقاومت از هواپیماهای جاسوسی این رژیم به هنگام عملیات ناکام کماندوهای صهیونیست در منطقه انصاریه لبنان گرفته بود، اعتراف کرد.

رژیم صهیونیستی به صحت این تصاویر اعتراف کرده و تحقیقاتی را درباره شناسایی نقایص و اشکالاتی که منجر به هلاکت نظامیان این رژیم در عملیات انصاریه شده، آغاز کرده است.

خاطرنشان می شود سید حسن نصرالله اخیرا در کنفرانسی خبری به افشای جاسوسی رژیم اسرائیل از لبنان طی دو دهه اخیر پرداخت. نصرالله تصاویری ماهواره ای را به نمایش گذاشت که در آن جاسوسی هوایی اسرائیل از مسیر حرکت مقامات حزب الله و مسیر حرکت خودروی حامل "رفیق حریری" نخست وزیر فقید لبنان محرز به نظر می رسید. تصاویری که به وضوح نشان می داد رژیم صهیونیستی به دقت در حال کنترل مسیرهای عبوری کاروان حریری است.