۱۳۸۹ شهریور ۱۷, چهارشنبه

تل آویو خود را برای ارتکاب جنایتی مشابه حمله به کاروان آزادی آماده می کند

[ 07/09/2010 - 06:56 ب.ظ ]
ناصره ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

منابع مطبوعاتی رژیم صهیونیستی از تصمیم نیروی دریایی ارتش این رژیم برای مقابله با کاروان جدیدی که برای رفع محاصره غزه، رهسپار سواحل این منطقه شده است خبر داد.

روزنامه انگلیسی زبان "اورشلیم پست" چاپ رژیم اشغالگر قدس در شماره امروز سه شنبع 7/9/2010 خود به نقل از منابع نظامی صهیونیست تاکید کرد که ارتش عبری چندین سناریو را برای مقابله با کاروان آزادی شماره دو که تا پیش از پایان ماه جاری میلادی از چندین شهر اروپایی حرکت خواهد کرد، طراحی نموده اند.

این روزنامه در ادامه نوشت: "از جمله سناریوهای مذکور می توان به متوقف ساختن کشتی ها در آب های آزاد بین المللی یعنی در فاصله هفتاد و هفت مایلی نوار غزه اشاره کرد. با توجه به تعداد زیاد کشتی هایی که در این برنامه مشارکت دارند، باید از این راهکار استفاده کرد."

اورشلیم پست خاطرنشان ساخت که پیش بینی ها نشان می دهد تعداد کشتی ها به بیست مورد می رسد و ارتش صهیونیستی خود را برای استفاده از سناریوهای مختلف آماده می کند و بعید نیست که از ابزار نظامی نیز در این زمینه سود ببرد یعنی همان اتفاقی که در مورد کاروان شماره یک افتاد و در نتیجه آن نه فعال ترک کشته و ده ها تن دیگر زخمی شدند.