۱۳۸۹ شهریور ۲۵, پنجشنبه

انتشار فیلم شکنجه نوجوان فلسطینی توسط صهیونیستها

انتشار فیلم شکنجه نوجوان فلسطینی توسط صهیونیستها

انتشار فیلم شکنجه نوجوان فلسطینی توسط صهیونیستها   یک شبکه رژیم صهیونیستی تصاویری از یک فیلم مربوط به شکنجه نوجوان فلسطینی توسط چهار نظامی ارتش اشغالگر را منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) شبکه دوم رژیم صهیونیستی روز یکشنبه با پخش بخش هایی از این فیلم ادعا کرد: احتمالا نظامیانی که تصاویرشان در فیلم دیده می شود، بین 8 تا 10 ما زندانی شوند .

در این فیلم، چهار نظامی صهیونیست لوله تفنگ خود را روی جمجمه یا سینه یک نوجوان فلسطینی چشم ودست بسته قرار داده و ترس ووحشتش را به تمسخر می گیرند.

در یک فیلم دیگر که چند روز قبل توسط این شبکه منتشر شد، نیز یک بازداشت شده فلسطینی در حالیکه چهره اش شدت فشار ودرد دستبند پلاستیکی بسته شده را نشان می دهد بارها از نظامیان صهیونیستی می خواهد تا کمی از شدت دست بند بکاهند اما صهیونیستها با آن مخالفت کرده وبا گرفتن عکس وفیلمبرداری از وی نشان می دهند که از این اقدام لذت می برند.

چندی پیش روزنامه صهیونیستی یدیعوت احرانوت با انتشار عکس های یادگاری یک نظامی زن صهیونیستی با بازداشت شدگان فلسطینی رسوایی جدیدی برای ارتش رژیم صهیونیستی رقم زد.

_________________________________________________________

درباره شکنجه بیشتر از این برای گفتن هست ، قرار دادن شخص در وضعیت های نامناسب و دردناک یکی از روشهای قانونی شکنجه برای حفظ امنیت صهیونیست هاست ، به طوریکه بستن دست و پا از پشت سر به هم طوریکه بدن در وضعیت خمیده قرار بگیرد یک روش پذیرفته شده است تا جاییکه می دانم