۱۳۸۹ شهریور ۲۶, جمعه

روزنامه انگلیسی:تونی بلرنمونه واقعی یک انسان فاسد است


روزنامه انگلیسی:تونی بلرنمونه واقعی یک انسان فاسد است

Tony Bliar abuses his Quartet status to promote JP Morgan businesses, and enriching Abbas' family
2010/09/15
1389/06/24

روزنامه انگلیسی "میل آن ساندی" در گزارشی تونی بلر نماینده کمیته بین المللی چهارجانبه صلح در سرزمین های فلسطین را نمونه یک انسان کاملا فاسد معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) این روزنامه انگلیسی نوشت که بلر به جای پرداختن به وظایف محوله به وی، به امضای قراردادهای تجاری می پردازد و غرق در شهوات و دنیا پرستی شده است.

این روزنامه همچنین نوشت که بلر متاسفانه از موقعیت شغلی خود سوء استفاده و بهره وری و قرارد ادهای کلان تجاری با شرکت های بزرگ امضا می کند.

به نوشته این روزنامه انگلیسی، وظیفه بلر پیگیری روند صلح خاورمیانه و فراهم کردن شرایط برای پیشرفت آن است ولی وی به جای پرداختن به این امور بازار موبایل در کرانه باختری (شرکت وطنیه) را در اختیار گرفته است، تجارت می کند و از طریق آن سرمایه زیادی به جیب می زند و در واقع منافع شخصی خود را به اعاده حقوق ملت فلسطین ترجیح داده است و به نحوی آنان را استثمار می کند.

بر اساس گزارش هفته نامه دیلی میل، نتایج تحقیقات ویژه درباره منافع مالی بلر از لابی های بانکی اش به نمایندگی از شرکت وطنیه فاش کرد که طارق عباس پسر محمود عباس (ابومازن) رئیس موقت تشکیلات خودگردان فلسطین نیز از قبل اقدامات بلر ثروتی به هم زده است.

طارق چندین قرارداد سنگین تبلیغات تجاری با شرکت وطنیه بسته است و بلر نیز از این شرکت سالی چند میلیون دلار دریافت می کرد.