۱۳۸۹ شهریور ۱۶, سه‌شنبه

شهادت 73 تن از سربازان روز قدس

مظلومیت رسانه‏ای 73 شهید روز قدس

شهادت 73 تن از سربازان روز قدس

جوانان دانشجویی و ولایی "سازمان دانشجویان امامیه" (ISO) در شهر کویته‏ی پاکستان به عشق امام و رهبری و برای آرمان بزرگ مسلمانان ـ آزادی قدی شریف ـ به میدان آمده بودند. آنها با وجود خطرات فراوان سال‏های اخیر به میدان آمده بودند تا ندای امام(ره) را در کشوری که از توطئه‏های آمریکا و اسرائیل و وهابیت زخمی است سر دهند.

جمعیت جوانان، همین که به محل استقرار رسید، در جایی که قرار بود پرچم‏های آمریکا و اسرائیل به آتش کشیده شود و قطعنامه روز قدس قرائت شود، مورد یک حمله تروریستی انتحاری قرار گرفت. بر اثر این حمله، در حدود 30 نفر از جوانان ولایت‏مدار امامیه به شهادت رسیدند.

اما کار تروریست‏ها به همین جان ختم نشد؛ بلکه تیراندازی نیروهای پلیس و شبه‏نظامیان هماهنگ با تروریست‏ها مرحله بعدی عملیات تروریستی بود که بر اثر آن بیش از 40 نفر به شهادت رسیدند. (در سال 2004 نیز در عملیاتی مشابه، تروریست‏ها به عزاداران عاشورا حمله کردند و چند نفر را به شهادت رساندند؛ اما پس از آن نیروهای شبه‏نظامی و همچنین نیروهای موسوم به "نیروی ضد ترور ـ Anti Terror Force یا ATF" به عزاداران بی‏دفاع حمله کردند و تعداد شهداء به هفتاد نفر رساندند!).

به دنیال این حادثه تروریستی و شهادت بیش از هفتاد نفر از سربازان روز قدس و لبیک‏گویان به ندای امام خمینی(ره)، شیعیان با مراجعه به اداره پلیس، قصد شکایت از تروریست‏ها را داشتند اما پلیس حتی از ثبت شکایت علیه تروریست‏ها نیز امتناع ورزید! آخر قاتل چگونه می‏تواند راضی به ثبت شکایت علیه خودش شود؟!