۱۳۸۹ شهریور ۲۰, شنبه

Palestinan children abused sexually, this time CNN reports


افشاگری CNN از تجاوز جنسی علیه کودکان اسیر فلسطینی
1389/06/20

شبکه تلویزیونی CNN در اقدامی کم سابقه فاش کرد که پنج کودک اسیر فلسطینی در زندانهای رژیم صهیونیستی مورد تجاوز نظامیان و زندانبانان اسرائیلی قرار گرفته اند.

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) شبکه آمریکایی سی ان ان به نقل از روزنامه یدیعوت آحارنوت نوشت: این کودکان به اتهام پرتاب سنگ به سوی سربازان رژیم اشغالگر بازداشت و به زندان های اسرائیل منتقل شده بودند .

برپایه این گزارش سی ان ان تاکید کرد: پنج کودک فلسطینی که در زندانهای رژیم صهیونیستی بازداشت بودند توسط نظامیان اسرائیلی مورد تجاوز جنسی قرار گرفته اند.

همچنین در این گزارش آمده است که سربازان اسرائیلی در این زندان ها اقدام به شکنجه جسمی و روانی چندین کودک کرده اند. همچنین این سربازان با حلقه زدن به دور یک کودک و رساندن آزار جنسی به وی در زمان بازجویی او را مورد تمسخر قرار دادند .

در همین رابطه سی ان ان به نقل از عافو آگابریا یکی از نمایندگان کنیست صهیونیستی اعلام کرد: آمار رسمی تاکید می کند که 14 درصد از کودکان زندانی در اسرائیل همواره در معرض خطر تجاوز جنسی سربازان اسرائیلی قرار دارند .

وی همچنین به گزارش وزارت اسرای فلسطینی اشاره کرده است که بر اساس آن 65 درصد بازداشت‌شدگان که اکثر آنان را کودکان تشکیل می‌دهند در دوران بازجویی و حبس، بارها هدف بد‌رفتاری و شکنجه وحشیانه قرار می‌گیرند.

آگابریا همچنین تصریح کرده است، تا کنون 100 مورد شکایت در‌باره بد‌رفتاری با زندانیان به ویژه کودکان فلسطینی از سوی سازمان های بین‌المللی مدافع حقوق بشر تنظیم و به دادگاه‌های بین‌المللی تسلیم شده است.

_____________________________________________

قسمتی از گزارش سی ان ان در اینجا ذکر شده


The CNN report featured an unidentified Palestinian boy claiming that IDF forces attempted to insert an object into his rectum after he was arrested. The unidentified youngster said a dozen officers were standing around and laughing while he was being interrogated, stopping only when their commander stepped into the room.


خیلی بی شرمانه هست ،