۱۳۸۹ خرداد ۲۰, پنجشنبه


کشتی ایرانی "به سوی غزه" جمعه آینده عازم غزه میشود
1389/03/19

قائم مقام دبیر کل جمعیت دفاع از ملت فلسطین از اعزام کاروان کمکهای انساندوستانه دریایی این جمعیت با نام "به سوی غزه" در جمعه هفته آینده خبر داد .

به گزارش خبرنگار بخش فارسی خبرگزاری قدس (قدسنا) محمد علی نورانی عصر روز چهارشنبه در جریان نشست کمیسیون سیاسی جمعیت دفاع از ملت فلسطین با اعلام این خبر افزود : این کاروان بعد از نماز جمعه هفته آینده از میدان فلسطین در تهران حرکت خود را آغاز و با عبور از شهرهای قم ، اراک ، خرم آباد ، اندیمشک و دزفول و جمع اوری کمکهای اهدائی مردم نوعدوست این مناطق وارد شهر خرمشهر به عنوان نماد مقاومت و مبارزه مردم کشورمان، می شود .

به گفته نورانی این کاروان شامل کمک های مردم سراسر ایران است که توسط جمعیت دفاع از ملت فلسطین جهت ارسال به نوار غزه جمع آوری شده است.

وی ادامه داد : پس از بارگیری کشتی اعزامی در بنادر خرمشهر ، بوشهر و بندر عباس سفر کاروان "به سوی غزه " آغاز خواهد شد و پس از عبور از عمان ، یمن ، مصر وارد بندر غزه خواهد شد .

نورانی در ادامه بادرخواست از مردم عزیز کشورمان برای اهدای کمک های انساندوستانه خود به مسلمانان غزه تاکید کرد : مواد غذایی فاسد نشدنی ، لوازم بهداشتی و مصالح ساختمانی از مهمترین کالاهای مورد نیاز اهالی محاصره شده غزه است.

وی تصریح کرد: تعدادی از پزشکان ، هنرمندان ، ورزشکاران ، نمایندگان مجلس و دانشجویان محموله کمکهای مردمی کاروان "به سوی غزه" را همراهی می کنند.