۱۳۸۹ تیر ۶, یکشنبه

الخلیج: غزه "اسراییل" را در جهان محاصره کرد
1389/04/06

محافل رسمی و غیر رسمی در فلسطین اشغالی از ادامه رسوایی های سیاسی دولت رژیم صهیونیستی و افزایش انتقادهای جهانی از آن در پی ارتکاب جنایت خونبار حمله به ناوگان آزادی غزه ابراز نگرانی شدیدی کردند.

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) روزنامه اماراتی الخلیج در تحلیلی با عنوان" غزه اسراییل را در جهان محاصره کرد نوشت: ادامه اعتراضات جهانی نسبت به محاصره نوار غزه و جنایت جنایتکاران صهیونیستی در این منطقه بیانگر این واقعیت است که

غزه باعث محاصره صهیونیست ها در سرتاسر جهان شده است.

مقامات و ناظران صهیونیستی بر این باورند به رغم این که اسرائیل منطقه محدود غزه را محاصره کرده ولی واقعیت این است که خود اسرائیل در محاصره بین المللی قرار گرفته است.

شیمون پرز رئیس رژیم صهیونیستی برای ترمیم و احیای جایگاه این رژیم دو هفته قبل به سفرهای دوره ای به کشورهای اروپایی دست زد تا از تجربه و روابط قوی بین المللی خود در جهت تزئین چهره اسرائیل بهره گیرد.

ایهود باراک وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از واشنگتن اعلام کرد ، کاخ سفید از تل آویو می خواهد برای تحقق صلح آمادگی قرار گرفتن در معرض خطرهای زیادی را داشته باشد و در همین حال بر ضرورت تحقق تلاش های زیادی برای به حرکت درآوردن روند سیاسی تاکید کرد.

بنیامین بن الیعازر وزیر بازرگانی اسرائیل نیز در باره اوضاع تل آویو در محافل بین المللی ابراز نگرانی کرد و گفت " اسرائیل سابقه گرفتار شدن در چنین حالت بغرنج و سختی را نداشته است و مانند آن چه که امروز در نگرانی و بدبینی به سر می برد در گذشته برتل آویو حاکم نشده است.

بن الیعازر در همین حال تاکید کرد " اسرائیل غزه را تحت محاصره در نیاورده است بلکه این خود اسرائیل است که در محاصره بین المللی قرار گرفته است....